سینتیا اریوو ستاره‌ی Talent Show خواهد بود

23 July 2020 - 14:30

ستاره‌ی نامزد اسکار، سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) برای ایفای نقش در درام کمپانی Universal Pictures با نام Talent Show به کارگردانی گاندیا مانتیرو (Gandja Monteiro) انتخاب شد. لینا ویت (Lena Waithe) برنده‌ی امی آخرین نسخه‌ی فیلم‌نامه‌ی این عنوان را که پیش‌تر توسط ایمی لیگوس (Aimee Lagos) نوشته‌شده بود را نوشته است. جورج تیلمن جونیور (George Tillman Jr) و رابرت تایتل (Robert Teitel) تهیه‌کنندگی این اثر را تحت عنوان کمپانی خودشان با نام State Street Pictures انجام می‌دهند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بر اساس ایده‌ای از نویسنده‌ی فرانچایز Step Up و Save the Last Dance یعنی دواین آدلر (Duane Adler) داستان یک ترانه‌سرای ناموفق را دنبال می‌کند که به خانه‌اش در شیکاگو بازمی‌گردد تا گروهی از جوانان در معرض خطر (جوانانی که احتمال موفقیت آن‌ها درزمینه‌های تحصیلی، شغلی و همچنین توانایی استقلال مالی در بزرگسالی کم است و حتی خطر پیوستنشان به دنیای جرم و جنایت نیز وجود دارد) را در برنامه‌ی استعدادیابی سالانه‌شان رهبری کند.

ویت به همراه جی مارکوس (Jay Marcus) از State Street تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارد. اریک بیرز (Erik Baiers) و سارا اسکات (Sara Scott) ناظران این پروژه از طرف یونیورسال و ریشی راجانی (Rishi Rajani) ناظر آن از طرف کمپانی Hillman Grad Productions متعلق به ویت هستند.

اریوو برای ایفای نقش در فیلم Harriet نامزد اسکار شد و همچنین موفق به دریافت جوایز تونی، امی و گرمی نیز شده است. او به‌زودی در نقش ملکه‌ی موسیقی سول آرتا فرانکلین (Aretha Franklin) در سریال Genius: Aretha محصول شبکه‌ی National Geographic دیده خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.