چشم امید تام کروز به نروژ برای فیلم‌برداری بخشی از ماموریت غیرممکن ۷

23 July 2020 - 13:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، تام کروز (Tom Cruise) ستاره فرنچایز  Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) امیدوار است فیلم‌برداری سری هفتم این مجموعه امسال در نروژ بعد از برداشتن قرنطینه انجام شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کروز روز شنبه با وزیر ارشاد نروژ، عبید راجا (Abid Raja) درباره فیلمبرداری این مجموعه در پاییز صحبت کرد. در کلیپی که راجا منتشر کرده، کروز نروژ را کشور زیبایی خوانده و گفته بی صبرانه منتظر بازگشت به این کشور است، هرچند می‌داند محدودیت‌های اعمال شده بدلیل بیماری کرونا، تولید فیلم را دچار مشکل کرده و آن‌ها از قوانین این کشور و محدودیت‌های بهداشتی تبعیت می‌کنند. راجا قصد دارد گفتگویش با کروز را با دولت در میان بگذارد.

جز تام کروز و هیلی اتول (Hayley Atwell)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، سایمون پگ (Simon Pegg)، وینگ رامس (Ving Rhames)، ونسا کربی (Vanessa Kirby) و هنری سرنی (Henry Czerny) و شیا ویگام (Shea Whigham)، پام کلمنتیف (Pom Klementieff) و ایسای مورالس (Esai Morales) بازیگران این سری هستند.

به دنبال موفقیت عظیم دو سری قبلی این مجموعه، کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی دو سری بعدی مجموعه ماموریت غیرممکن امضا کرد و پیشنهادات دیگر استودیوها را برای همکاری با تام کروز رد کرد. Skydance Media که از سری چهارم به این مجموعه پیوست دو فیلم بعدی را تولید می‌کنند.

مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن تقریبا ۲۵ سال است که ساخته می‌شوند و ۶ سری هستند که دو فیلم اول به موفقیت تجاری و انتقادی بالایی دست یافتند و هر بار فیلم بعدی نمرات بهتری دریافت کرده و سری Fallout بالاترین نمرات را با امتیاز ۹۷٪ راتن تومیتوز داشته در حالیکه بیش از ۷۹۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.