HBO تاریخ پخش The Third Day را اعلام کرد

23 July 2020 - 15:00

شبکه HBO تاریخ پخش درام جدید The Third Day با بازی جود لا (Jude Law) و نائومی هریس (Naomie Harris) را اعلام کرده است. این مینی سریال قرار است از دوشنبه ۱۴ سپتامبر پخش گردد. ابتدا قرار بود از دوشنبه ۱۱ مه روی آنتن اچ بی‌ او برود که بخاطر تعطیل شدن تولیدات بعلت شیوع بیماری کرونا، این تاریخ به تعویق افتاد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گفته سایت خبری ددلاین، تولید سریال در فصل زمستان به پایان رسیده بود اما مرحله پس از تولید آن به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ تمام نشده بود و اتمام آن به زمان بیشتری نیاز داشت.

این سریال ۶ قسمتی محصول کمپانی انگلیسی Sky است و توسط دنیس کلی (Dennis Kelly) و فلیکس بارت (Felix Barrett) ساخته شده است. این سریال کاترین واترستون (Katherine Waterston)، امیلی واتسون (Emily Watson) و پدی کانسیدین (Paddy Considine) را نیز در اختیار دارد.

این سریال سه داستان مستقل است که به هم ربط دارند. دو تا از آن‌ها بخشی از این شش قسمت بوده و سومی در بریتانیا، بصورت رویداد زنده برگزار می‌شود.

بخش اول تابستان نوشته دنیس کلی به کارگردانی مارک ماندن (Marc Munden) است. گفته شده سه قسمت مربوط به بخش تابستان، داستان سم با بازی لا است، مردی که به جزیره مرموزی می‌رود و با گروهی از ساکنین آنجا آشنا می‌شود که میخواهند به هر قیمتی شده، سنت‌های خود را حفظ کنند.

بخش دوم و پایانی زمستان نام دارد و سه قسمت است. این بخش را کیت دوال (Kit de Waal)، دین اولالین (Dean O’Loughlin) و دنیس کلی نوشته و فیلیپا لوتورپ (Philippa Lowthorpe) کارگردانی کرده است. این بخش داستان هلن با بازی هریس است، فرد خارجی با اراده‌ای که به جزیره آمده تا جواب سوال‌هایش را پیدا کند اما رفتنش به آنجا جنگ به راه می‌اندازد.

سریال The Third Day محصول مشترک اچ بی او و اسکای است. این اولین درام اصلی است که اسکای استودیوز با همکاری Plan B Entertainment و Pinchdrunk International تولید کرده است. کلی تهیه کننده اجرایی کار به همراه دد گاردنر (Dede Gardner) و جرمی کلینر (Jeremy Kleiner) برای Plan B، بارت برای Punchderunk International ،ماندن و لوتورپ است. آدرین استرجز (Adrian Sturges) تولید کننده و کیت دوال و دین اولولین نویسندگان سریال هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.