تیم میلر درباره‌ی شایعات پیرامون جدایی خود صحبت می‌کند

12 December 2016 - 22:00

با اینکه فیلم Deadpool یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ است، ولی راهی طولانی برای پایان تولید خود پیموده است. حتی قبل از آن‌ که ددپول در فیلم X-Men Origins: Wolverine «مردان ایکس: ولورین» حضور داشته‌باشد، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) قصد این را داشت که یک فیلم اقتباسی از ددپول بسازد. بعد از تلاش زیادِ رینولدز برای چندین سال، بالاخره فیلم Deadpool اکران شد و می‌شود گفت که دیدگاه استدیوها نسبت به فیلم‌هایی با درجه سنی بالا را عوض کرد. بعد از خبر جدایی تیم میلر (Tim Miller) از فیلم ددپول طرفداران همگی شگفت‌زده شدند. حرف‌های زیادی درباره‌ی دلیلی جدایی تیم میلر از فیلم وجود داشت، ولی حالا خود تیم میلر در این باره صحبت کرده‌است. در ادامه‌ با سینماگیمفا همراه باشید.

تیم میلر درباره‌ی موضوعات پیرامون جدایی خود از ۲ Deadpool با سایت کلایدر (Collider) صحبت کرد. در پایین می‌توانید صحبت‌های تیم میلر را بخوانید:

من می‌خواهم این حرف را به طرفداران و علاقمندان به فیلم بگویم؛ چون چیزی که آنها فکر می‌کنند برای من اهیمت دارد. من دوست نداشتم که یک فیلم با بودجه‌ای سه برابر فیلم قبلی بسازم که تنها پوسته‌ای زیبا داشته‌باشد. شاید خیلی‌ها اهمیت ندهند، ولی برای آن دسته از طرفداران که اهمیت می‌دهند باید بگویم که من قصد ساخت فیلمی داشتم که همانند نسخه‌ی قبلی عالی باشد؛ چون شخصیت ددپول سزاوارش هست. پس هر چیزی را که در اینترنت می‌خوانید را باور نکنید.

اینگونه یکی از شایعات کاملاً رد شده محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که تیم میلر از نتیجه‌ی فیلم اول راضی بود و تصمیم داشت که فیلم دوم را نیز در فضایی نزدیک به اولی بسازد. شایعات در ماه گذشته به این اشاره داشتند که میلر قصد داشت با استفاده از توانایی‌های خود در زمینه جلوه‌های بصری، دنباله‌ی خاص بسازد.

یکی دیگر از شایعات به ناراضی بودن تیم میلر از انتخاب بازیگران اشاره داشت. این شایعه زمانی پا گرفت که خبر انتخاب کایل چندلر (Kyle Chandler) بازیگر سریال Friday Night Lights برای بازی در نقش کیبل (Cable) منتشر شد. شایعات به این اشاره داشتند که رینولدز با انتخاب چندلر موافق نبود و این موضوع باعث شد که تیم میلر تصمیم نهایی خود را بگیرد و از تیم جدا شود. خوشبختانه تیم میلر در این باره نیز صحبت کرد.

من می‌خواستم مثل فیلم اول عمل کنم. کایل چندلر قرار نبود نقش کیبل را بازی کند. خواندن این مطالب در اینترنت من را عذاب می‌دهند.

به نظر می‌‌رسد که می‌شود کایل چندلر را به طور حتم از لیست بازیگران احتمالی شخصیت چندلر خط زد. با وجود رد شدن این شایعات، هنوز دلیل اصلی جدایی تیم میلر از تیم توسعه‌ی ددپول ۲ معلوم نیست.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.