دیو فرانکو نقش وانیلا آیس را در To The Extreme بازی خواهد کرد

23 July 2020 - 22:00

دیو فرانکو (Dave Franco) آماده‌ی اکران گسترده اولین فیلمش، The Rental است و از طرفی هم ذره‌ای در به تصویر کشیدن فیلم زندگی‌نامه رپر مشهور دهه ۹۰، وانیلا آیس با نام To The Extreme تعلل نمی‌کند. با وجود متوقف شدن تولید این فیلم بدلیل شیوع بیماری کرونا، فرانکو گفته تاریخ شروع تولید این پروژه هنوز مشخص نیست و هیچ کارگردانی برایش در نظر گرفته نشده، اما او برای بازی در این فیلم و نقشش هیجان‌زده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فرانکو در بیانیه‌ای گفته:

راب بسیار باهوش و آدم جالبی است و در فرایند جمع آوری جزئیات دقیق و درست به ما کمک کرده و اطلاعاتی در اختیار ما گذاشته که مردم نمی‌دانند.
بعد از حرف زدن با او فقط به چگونگی بازی نقشم فکر می‌کنم.

ابتدا سال ۲۰۱۹ اعلام شد که این فیلم درباره ظهور شخصیت اصلی با نام واقعی رابرت ون وینکل از زمان دبیرستان تا ورود به حرفه ماشین فروشی در دالاس و اولین هنرمند هیپ هاپ شدن است. این فیلم کشمکش او در زمان ستاره شدن و تلاش هایش و نقدهایی که به او شد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این فیلم را کریس گوودوین (Chris Goodwin) و فیلیپ ون (Phillip Van) نوشته و فرانکو در مصاحبه‌ای گفته که لحن فیلم مانند زندگی‌نامه The Disaster Artist محصول  ۲۰۱۷ است که درباره سازنده فیلم کلاسیک بدنام The Room تامی وایزو بود. فرانکو در فیلم Disaster همبازی برادرش جیمز فرانکو (James Franco) بود که تولیدکننده و کارگردانی فیلم را برعهده داشت.

مدتی است در حال ساخت فیلم هستیم و ذره ذره به پیش از تولید نزدیک می‌شویم. مردم در آن فیلم انتظار کمدی داشتند جایی که تامی وایزو را کمیک کنیم ولی ما داستان واقعی را ساختیم و اینبار هم این لحن را خواهیم داشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.