سریال Gomorrah از نتفلیکس به HBO Max منتقل شد

23 July 2020 - 22:30

سریال درام جنایی ایتالیایی Gomorrah خانه پخش جدیدی در ایالات متحده پیدا کرده است. HBO Max متعلق به استودیوی برادران وارنر حق پخش این سریال را بدست آورده که براساس رمان جنایی پر فروش روبرتو ساویانو (Roberto Saviano) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کوین ریلی (Kevin Reiley) مدیر بخش تولید محتوای HBO Max گفته:

ما در حال توسعه شراکت قدرتمندی هستیم درحالیکه شرکای بین المللی در ایالات متحده پیدا کردیم و چشم به آینده داریم تا این شرکا پخش محلی را از طریق HBO Max انجام دهند.

جنیفر کیم (Jennifer Kim) مدیر ارشد بخش بین الملل HBO Max نیز گفته:

با یکی شدن دنیای ما، داستان هایمان هم یکی می‌شوند و خوشحالیم به این شبکه اعتماد شده تا چندین پروژه روی آنتن‌اش برود. سازندگان این کار داستان هایی دارند که مرزهای فرهنگی را در نوردیده و موانع زبانی را پشت سر گذاشته و به ما این امکان را می‌دهد محتوای حقیقی، معنادار و سرگرم کننده‌ای را به مخاطب داخلی نشان دهیم.

سریال Gomorrah اولین بار سال ۲۰۱۶ از شبکه ساندنس و سپس از نتفلیکس پخش شد. این سریال تولید Sky Atlantic بود و بدون هیچ حرفی از ماه مه نتفلیکس را ترک کرد. HBO Max هر چهار فصل این سریال را به همراه فیلم Immortal پخش خواهد کرد. این شبکه حق پخش فصل پنجم را نیز بدست آورده است.

این شبکه حق پخش Veneno را کسب کرده که مینی سریالی درباره کریستینا اورتیز (Kristina Ortiz) شخصیت تلویزیونی مشهور اسپانیا است. سریال Singletown درباره زوجی که مدتی از هم جدا زندگی می‌کنند و The Great Pottery Throw Down دیگر سریال‌های این شبکه هستند.

آن‌ها به فیلم‌های اصلی و بین المللی HBO Max پیوستند که شامل کمدی‌های Frayed, Pure و Starstruck و درام های The Murders at White House Farm و Boys و The Dog House: UK می‌شوند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.