فیلم Black Adam تا سال ۲۰۲۱ تولید نمی‌شود

23 July 2020 - 23:00

تولید فیلم The Black Adam تا سال ۲۰۲۱ شروع نمی‌شود. سال ۲۰۱۴، دواین جانسون (Dwayne Johnson) رسما اعلام کرد نقش شخصیت کامیک‌های دی‌سی را بازی می‌کند و حتی قرار بود وی در فیلم Shazam نیز حضور پیدا کند اما برادران وارنر سرانجام به این نتیجه رسید که فیلم مستقل Black Adam را بسازد. از آن زمان به بعد این پروژه در دست ساخت ماند اما اخیرا دوباره سر زبان‌ها افتاده است. با سینما فارس در ادامه خبر همراه باشید.

سال گذشته ژاومه کویت سرا (Jaume Collet-Serra) با امضای قراردادی کارگردان فیلم شد و تاریخ اکران ۲۰۲۱ برای فیلم در نظر گرفته شد. قرار بود فیلم‌برداری این اثر امسال تابستان آغاز گردد اما این پروژه تحت الشعاع شیوع بیماری کرونا قرار گرفت. با از سر گرفته شدن تولید چند پروژه مهم هالیوود، مانعی سر راه این فیلم نیست. اوایل امسال، جانسون گفته بود نگران به تعویق افتادن Black Adam است و حالا گویا این اتفاق افتاده و فیلم‌برداری به تعویق افتاده است.

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، فیلم‌برداری این فیلم تا سال ۲۰۲۱ انجام نمی‌شود و قبل از شروع این کار، جانسون باید کار Red Notice نتفلیکس را به پایان برساند که وسط فیلم‌برداری‌اش متوقف گردید.

قرار بود این فیلم دسامبر امسال اکران شود که با توجه به وضع موجود، اکرانش نیز دچار وقفه شده و اگر فیلم‌برداری اوایل ۲۰۲۱ شروع شود، کویت سرا و عواملش زمان زیادی برای انجام کارهای پس از تولید فیلم دارند.

برادران وارنر بدون شک نظاره‌گر بازگشت تولیداتش به مرور است و بلاک باسترهای بزرگی مانند Jurassic World: Dominion و Uncharted هنوز بخاطر خطرات موجود در حالت استندبای قرار گرفته‌اند هرچند به زودی تولیدشان از سر گرفته می‌شود. اگر این پروژه‌ها بدون مشکل پیش روند؛ برادران وارنر و دیگر استودیوها می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شرایط عادی برگردند.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.