تایکا وایتیتی نویسندگی فیلم Star Wars خودش را آغاز کرده است

24 July 2020 - 09:00

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) نویسندگی فیلم Star Wars «جنگ ستارگان» خودش را آغاز کرده است. حالا که لوکاس‌فیلم حماسه اسکای‌واکر را به پایان رسانده، آینده بزرگی در انتظار کهکشان دوردست است. اگرچه این آینده شامل سریال The Mandalorian «مندلورین»، Obi-Wan Kenobi «اوبی وان کنوبی» و Cassian Andor «کاسیان اندور» است، لوکاس‌فیلم همچنین مشغول ساخت چندین فیلم از جمله جنگ ستارگان جدید ساخته وایتیتی است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

وایتیتی پس از موفقیت فیلم ابرقهرمانی Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» به یکی از استعدادهای محبوب در هالیوود تبدیل شده‌ است. او قرار است برای کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و رعد» دوباره به دنیای سینمایی مارول برگردد، اما پس از آن در خانواده دیزنی باقی خواهد ماند. وایتیتی با کارگردانی در فصل اول سریال The Mandalorian به دنیای جنگ ستارگان پیوست و خیلی زود برای توسعه فیلمی از این دنیای گسترده انتخاب شد.

وایتیتی به تازگی تایید کرده فرآیند نوشتن فیلمش را آغاز کرده است. پس از بردن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی برای Jojo Rabbit «جوجو خرگوشه»، او با همکاری کریستی ویلسون کرنز (Krysty Wilson-Cairns) نویسنده فیلم ۱۹۱۷ در حال کار روی فیلمنامه فیلم بدون نام Star Wars بوده است.

چون تا آغاز تولید فیلم Star Wars وایتیتی زمان زیادی باقی مانده است، شاید لوکاس‌فیلم قبل از آن، فیلم‌های دیگری از این دنیا را تولید کند. دیزنی هنوز تاریخ اکران دسامبر ۲۰۲۲ را برای یک فیلم جنگ ستارگان در نظر گرفته است. رایان جانسون (Rian Johnson) هنوز در حال کار بر روی سه‌گانه خودش است و کوین فایگی (Kevin Feige) هم تهیه‌کنندگی فیلم دیگری را برعهده دارد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.