یونیورسال در حال مذاکره برای تولید فیلم فضایی تام کروز است

24 July 2020 - 09:30

اگرچه دنیای تاریک محصول یونیورسال با حضور تام کروز (Tom Cruise) در یکی از نقش‌های اصلی آن از هم پاشید، اما ممکن است این استودیو و کروز دوباره برای تولید فیلم فضایی ساخته داگ لیمان (Doug Liman) با یکدیگر همکاری کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه هنوز هیچ قراردادی بسته نشده، اما منابع گزارش می‌دهند یونیورسال در حال مذاکره برای پیوستن به این پروژه است و قصد دارد حقوق این فیلم که برای اولین بار در تاریخ قرار است واقعا در فضا فیلمبرداری شود را خریداری کند. کروز در این پروژه با ایستگاه بین‌المللی فضایی و اسپیس‌اکس متعلق به ایلان ماسک همکاری خواهد کرد.

کروز در حال همکاری با کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) برای ساخت فیلم Mission: Impossible 7 «ماموریت: غیر ممکن ۷» است که تولیدش به خاطر کرونا تعطیل شد. او همچنین تولید فیلم Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» را به پایان رسانده است. لیمان در مراحل پس از تولید فیلم Chaos Walking با بازی دیزی ریدلی (Daisy Ridley) و تام هالند (Tom Holland) به سر می‌برد. کروز و لیمان همچنین در حال کار روی یک پروژه جداگانه با عنوان پارک لونا برای کمپانی پارامونت هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.