ادگار رایت و سایمون ریچ فیلم Stage 13 را خواهند ساخت

24 July 2020 - 18:00

ادگار رایت (Edgar Wright) و سایمون ریچ (Simon Rich) با یکدیگر برای ساخت فیلم Stage 13 همکاری خواهند کرد. رایت کارگردان این فیلم خواهد بود و ریچ وظیفه‌ی اقتباس فیلم‌نامه‌ی آن را بر عهده خواهد داشت. ریچ به همراه رایت، نیرا پارک (Nira Park)، تیم بون (Tim Bevan) و اریک فلنر (Eric Fellner) تهیه‌کنندگان این اثر خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه بر اساس داستان کوتاهی از ریچ است که در مجموعه داستان‌های کوتاه او که در سال ۲۰۱۸ با نام Hits and Misses منتشر شد، قرار داشت و فیلم‌سازی را دنبال می‌کند که توسط یک مدیر اجرایی استودیو برای ساخت فیلمی جعلی استخدام می‌شود؛ هدف از اینکار به آرامش رساندن روح یک ستاره‌ی فیلم‌های صامت است که برای دهه‌ها اتاق صدای این استودیو را تسخیر کرده است. درحالی‌که فیلم به امید رهایی این روح ساخته می‌شود، کارگردان با او پیوندی برقرار می‌کند.

جب برودی (Jeb Brody) و مدیر تولید و مدیر هنری استودیو Amblin Partners جان بودرویتز (John Buderwitz) ناظران این عنوان برای این استودیو خواهند بود.

دیگر داستان کوتاه ریچ که توسط New Yorker منتشرشده است یعنی Sell Out در فیلمی با بازی سث روگن (Seth Rogen) با عنوان An American Pickle برای سونی اقتباس‌شده است. این فیلم بعدها پس از بسته شدن سالن‌های سینما به دلیل کوید-۱۹ به سرویس HBO Max منتقل شد.

فیلم بعدی رایت به نام Last Night In Soho در سال ۲۰۲۱ توسط Focus Features اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.