فاکس تاریخ پخش انیمیشن‌هایش را مشخص کرد

24 July 2020 - 17:30

Fox تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) را برای پخش پاییزی انیمیشن‌های (سیمپسون‌ها) «The Simpsons»، (برگری باب) «Bob’s Burgers»، (خدا به هارت‌ها برکت بده) «Bless the Harts» و (مرد خانواده) «Family Guy» در نظر گرفت. این خبر از پنل این سریال‌ها در رویداد Comic-Con@Home این هفته که از چهارشنبه آغازشده، منتشرشده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این چهار انیمیشن تنها برنامه‌های جدول زمانی پخش پاییز ۲۰۲۰-۲۱ شبکه‌ی Fox هستند که با فصل‌های جدیدشان بازخواهند گشت و پیش‌تر در ماه مه اعلام‌شده بود. این شبکه برنامه‌ای بلند برای پخش فصل‌های جدید آثار خود از درام‌های (ثروتمند کثیف) «Filthy Rich» و (بعد) «NeXt» تا برنامه‌های (سرآشپز کوچولو) «MasterChef Junior» و (کیهان) «Cosmos» و سریال شبکه‌ی Spectrum Originals یعنی (خوب‌های لس‌آنجلس) «L.A.’s Finest» که از برنامه‌ی زمانی پخش خود بازمانده‌اند، تنظیم کرده است.

انیمیشن‌های The Simpsons و Bob’s Burgers و Bless the Harts و Family Guy قادر بودند تا در زمان شیوع ویروس نیز به تولید خود ادامه دهند تا به تاریخ پخش از قبل اعلام‌شده برسند. اما دیگر انیمیشن نیم-ساعته‌ی این شبکه یعنی (دانکنویل) «Duncanville» در بهار ۲۰۲۱ برای پخش فصل دوم خود بازخواهد گشت.

Family Guy با فصل ۱۹ خود که شامل سیصد و پنجاهمین قسمتش است و Bob’s Burgers با فصل ۱۱ خود بازخواهند گشت. Bless the Harts برای پخش فصل دوم خود بازخواهد گشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.