کامیک‌کان مجازی: انتشار تریلر، پوسترها و دو دقیقه ابتدایی فیلم The New Mutants

24 July 2020 - 18:30

به نظر می‌آید دیزنی همچنان قصد دارد فیلم The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» محصول استودیوی قرن بیستم/مارول را در سینماها اکران کند. همچنین طی پنل کامیک‌کان مجازی این فیلم، تیزر تریلر، چندین پوستر و کلیپی از دو دقیقه ابتدایی آن منتشر شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیروز شایعاتی مبنی بر این منتشر شد که این فیلم کامیک‌بوکی ترسناک قرار است ماه سپتامبر از دیزنی‌پلاس پخش شود. قبلا هم شایعه شده بود این فیلم قرار است از سرویس استریم هولو پخش شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. حالا دیزنی اعلام کرده این فیلم همچنان قرار است به تاریخ اکران ۲۸ اوت (۷ شهریور) خودش پایبند بماند.

در پنل کامیک‌کان این فیلم با حضور کارگردان جاش بون (Josh Boone) و بازیگران میسی ویلیامز (Maisie Williams)، آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، چارلی هیتن (Charlie Heaton)، آلیس براگا (Alice Braga) بلو هانت (Blu Hunt)، و هنری زاگا (Henry Zaga) علاوه بر تریلر و پوسترهای جدید، دو دقیقه ابتدایی فیلم هم منتشر شد. در این بخش از فیلم، دنی ملقب به میراژ را می‌بینیم که از یک واقعه آخرالزمانی جان سالم به در برده و سپس خودش را با دستبندی به دست در بیمارستان پیدا می‌کند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.