کامیک‌کان مجازی: تیزر و پوستر سریال Utopia منتشر شد

24 July 2020 - 20:00

آمازون اولین تیزر و پوستر سریال Utopia «آرمان‌شهر» را منتشر کرد. این سریال که براساس کتابی نوشته جیلین فلین (Gillian Flynn) ساخته می‌شود، قرار است پاییز امسال در ۲۰۰ کشور دنیا پخش شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال مهیج ۸ اپیزودی که براساس سریالی بریتانیایی ساخته می‌شود، جان کیوسک (John Cusack)، رین ویلسون (Rainn Wilson) و ساشا لین (Sasha Lane) حضور دارند. این سریال درباره گروهی از طرفداران کامیک است که متوجه می‌شوند توطئه داخل رمان گرافیکی مورد علاقه ‌آن‌ها واقعیت دارد و باید برای نجات بشریت از آخرالزمان، یک ماجراجویی بزرگ را آغاز کنند. آن‌ها در نهایت با شخصیت مرکزی یوتوپیا با بازی لین روبرو می‌شوند، که حین ماموریت خود به آن‌ها ملحق می‌شود، در حالی که رازهای مخصوص خودش را دارد.

دن برد (Dan Byrd)، اشلی لاتروپ (Ashleigh LaThrop)، جسیکا راث (Jessica Rothe)، فرح مکنزی (Farrah Mackenzie)، کریستوفر دنهام (Christopher Denham) و کوری مایکل اسمیت (Cory Michael Smith) دیگر بازیگران این سریال هستند.

فلین تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را همراه با همکارانش در تولید سریال Sharp Objects «چیزهای تیز» یعنی جسیکا رودز، شارون هال، کارن ویلسون، شارون لوی و دنیس کلی برعهده دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.