درام انیمیشنی Pantheon پرستاره خواهد بود

25 July 2020 - 22:30

تیلور شیلینگ (Taylor Schilling)، رزماری د‌ویت (Rosemarie DeWitt)، آرون اکهارت (Aaron Eckhart) و پل دانو (Paul Dano) صداپیشگان اصلی مجموعه انیمیشنی درام Pantheon محصول شبکه‌ی AMC از خالق/تهیه‌کننده‌ی اجرایی کریگ سیلوراستین (Craig Silverstein) و AMC Studios خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Pantheon که در ماه مارس سفارش ساخت دو فصل آن داده شد بر اساس داستان‌های کوتاهی نوشته‌ی کن لئو (Ken Liu) درباره‌ی بارگذاری هوش یا آگاهی انسانی درون اینترنت است. سبک بصری نوآورانه‌ی این سریال به‌صورت برداشت تازه‌ای از رئالیسم گرافیکی به شکل دوبعدی سنتی با استفاده از ابزارهای مدرن توصیف‌شده است.

فصل اول این مجموعه بر روی مدی تمرکز خواهد کرد. او نوجوانی مورد آزار و اذیت قرارگرفته است و توسط شخصی آنلاین کمک مرموزی را دریافت می‌کند. خیلی زود مشخص می‌شود که این غریبه پدر فوت‌شده‌اش، دیوید، است که آگاهی‌اش در پی یک اسکن مغزی آزمایشی و مخرب درون اینترنت بارگذاری شده است. دیوید اولین از نوع خودش است: یک هوش بارگذاری شده (Uploaded Intelligence) یا UI؛ اما با آشکار شدن توطئه‌ای جهانی که تهدیدی برای شروع نوع جدیدی از جنگ جهانی است، آخرین نخواهد بود.

سیلوراستین، خالق Pantheon تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر آن نیز خواهد بود. لئو یکی از مشاوران تولید خواهد بود. کمپانی انیمیشن‌سازی مستقل Titmouse مسئول ساخت این مجموعه برای AMC Studios خواهد بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.