نینا دوبرو در سریال اقتباسی Woman 99 بازی می‌کند

25 July 2020 - 09:00

نینا دوبرو (Nina Dobrev) و Made Up Stories حق ساخت سریال تلویزیونی براساس رمان Woman 99 نوشته گیر ماکالیستر (Geer Macallister) با بازی ستاره سریال خاطرات خون‌آشام (Vampire Diaries) را بدست آورده‌اند. دوبرو تهیه کننده اجرایی کار به همراه برونا پاپاندرا (Bruna Papandrea) بنیانگذار Made Up Stories خواهد بود. رمان مهیج و تاریخی Woman 99 درباره زن جوانی است که می‌خواهد خواهرش را از تیمارستان روانی که سلامت او را به خطر انداخته، نجات دهد. این رمان را Sourcebooks Landmark مارس ۲۰۱۹ چاپ کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه را Made Up Stories با همکاری Endeavor Content می‌سازد. استیو هاتنسکی (Steve Hutensky) و کیسی هیور (Casey Haver) از تهیه کنندگان اجرایی کار هستند و جنیس پارک (Janice Park) نیز آن را تولید کرده و ماکالیستر مشاور تولید است.

پاپاندرا اظهار داشته:

رمان گیر عناصر و المان‌های بسیاری دارد که خیلی دوست‌شان دارم و از این میان می‌توانم به قهرمان شجاع داستان و پیوند میان این دو خواهر و قدرت پشتکار اشاره کنم که همگی به دنبال درمان تاریخی زنانی است که از جامعه طرد شده‌اند.

دوبرو نیز گفته:

گفتن داستان زنان که توسط زنان نوشته شده برای زنان مهم است. متاسفانه تاریخ در حال تکرار است و Woman 99 تم بیماری روحی، نابرابری اجتماعی و بی عدالتی را دنبال می‌کند که داستان را با گذشت قرن‌ها از داستانش، به دنیای امروزی پیوند می‌دهد.

دوبرو در کمدی Fame سال ۲۰۱۹ بازی کرده که سال گذشته روی آنتن شبکه CBS رفت و در سریال محبوب خاطرات خون‌آشام هنرنمایی کرده است. او اخیرا در فیلم‌های Lucky Day, Run This Town و Then Came You دیده شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.