سریال Paper Girls توسط آمازون سفارش داده شد

25 July 2020 - 22:00

به گزارش Deadline، آمازون ساخت سریال اقتباسی Paper Girls بر اساس رمان گرافیکی برایان کی. وان (Brian K. Vaughan) و کلیف چنگ (Cliff Chiang) را سفارش داد. این پروژه توسط Legendary Television در همکاری با Plan B Entertainment تولید می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Paper Girls چهار دختر جوان را دنبال می‌کند که هنگام تحویل روزنامه‌ها در صبح بعد از هالووین در سال ۱۹۸۸، ناخواسته گرفتار جنگ جناح‌های مسافر زمان می‌شوند که موجب فرستاده شدنشان به یک ماجراجویی در زمان برای نجات دادن دنیا می‌شود. آن‌ها در طی این سفر به گذشته، حال و آینده با نسخه‌های آینده‌ی خودشان روبرو می‌شوند و اکنون باید میان پذیرفتن سرنوشتشان یا رد کردن آن انتخاب کنند.

استفانی فولسوم (Stephany Folsom) فیلم‌نامه‌ی این اقتباس را نوشته است و در کنار کریستوفر کنتول (Christopher Cantwell) و کریستوفر سی. راجرز (Christopher C. Rogers) شورانر آن خواهد بود.

فولسوم، کنتول و راجرز گفت:

به‌عنوان یک طرفدار بزرگ کاری که برایان و کلیف در Paper Girls کردند، نمی‌توانیم برای به تصویر کشیدن این ماجراجویی شگفت‌انگیز هیجان‌زده باشیم. این داستان بسیار احساسی است و دارای رنگ‌ها و ابعاد بسیار است. خواسته‌ی اصلی ما تنها وفاداری به منبع اصلی نیست بلکه ساخت اثری متفاوت از دیگر آثار اکنونی تلویزیونی است.

وان و چنگ تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.