پارامونت فیلم Without Remorse را راهی آمازون کرد

25 July 2020 - 20:00

بعد از اینکه Skydance فیلم جدید رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و شان لوی (Shawn Levy) را راهی نتفلیکس کرد، پارامونت قراردادش را برای فرستادن اقتباس Without Remorse ساخته تام کلنسی (Tom Clancy) به آمازون استودیوز نهایی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم با بازی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan)، جودی اسمیت ترنر (Jodie Turner Smith) و جیمی بل (Jamie Bell) را استفانو سالیما (Stefano Sollima) کارگردانی کرده است. تایلور شریدان (Taylor Sheridan) فیلم نامه کار را قلم زده و Skydance سرمایه گذار آن است.

اگر این قرارداد بسته شود، این فیلم دومین اثر کلنسی است که راهی آمازون می‌شود، آن هم پس از سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) که از آمازون پرایم پخش می‌شود. این یعنی پارامونت باید فیلم سوم را تا زمان سفید شدن شرایط متوقف کند و این استودیو The Lovebirds و ۷ The Trial of Chicago را به نتفلیکس فرستاده است.

این دومین فیلم آمازون است که استودیو بخاطر شیوع کرونا حق پخشش را بدست آورده و فیلم دیگر، کمدی اکشن My Spy با بازی دیوید باتیستا (David Bautista) است که ماه ژوئن پخش شد.

در فیلم Without Remorse، جوردن نقش مامور عملیاتی به نام جان کلارک مشهور به جان ترنس کلی مامور سابق نیروی دریایی را ایفا می کند که برای CIA کار می‌کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.