کامیک‌کان مجازی: اولین تریلر سریال کمدی Truth Seekers

25 July 2020 - 23:30

“می‌توانید حسش کنید؟ ساکنین جادویی قدیمی دورمان را گرفته‌اند. دنیای ما تنها دنیای موجود نیست. قلمروهایی وجود دارند که فراتر از دنیای ما هستند. زیر این دنیا، هزاران ابعاد موازی وجود دارند.” این‌ها جملات ابتدایی تیزر تریلر سریال کمدی جدید آمازون، Truth Seekers (جویندگان حقیقت) هستند که گفته شده ترکیبی از داستان گویی بسیار خنده دار با بسیار ترسناک در دنیای مرموزی پر از هیولاهای وحشتناک است. این تریلر امروز در کامیک کان مجازی منتشر شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال را نیک فراست (Nick Frost) و سایمون پگ (Simon Pegg) نوشته و ساخته و پگ، فراست، نت ساندرز (Nat Saunders) و جیمز سرافینوویچ (James Serafinowicz) بازیگران آن هستند. Truth Seekers سریال کمدی ماوراء الطبیعی درباره تیمی از بازپرس‌های عجیب و غریب پاره‌وقتی است که می‌خواهند وجود ارواح در انگلیس را کشف کرده و فیلم بگیرند و ماجراجویی خود را بطور آنلاین پخش کنند. گرچه وقتی آن‌ها راهی کلیساهای تسخیر شده و انبارهای زیرزمینی و بیمارستان‌های متروکه می‌شوند و تجارب ماوراء الطبیعی شان بیشتر، ترسناک‌تر و کشنده‌تر می‌شود، به دسیسه‌ای پی می‌برند که نژاد بشری را تهدید می‌کند.

فراست در نقش گاس، پگ در نقش دیو، سمسون کایو (Samson Kayo) در نقش التون، مالکولم مک‌داول (Malcolm McDowell) در نقش ریچارد، اما دارسی (Emma D’Arcy) در نقش استرید و سوزان وکوما (Susan Wokoma) در نقش هلن ایفای نقش می‌کنند.

پگ، فراست، ساندرز و سرافینوویچ نویسندگان و تهیه کنندگان اجرایی کار به همراه مایلز کتلی (Miles Ketley) و جیم فیلد اسمیت (Jim Field Smith) هستند که اسمیت کارگردان کار نیز هست.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.