جورج کلونی The Tender Bar را کارگردانی می‌کند

26 July 2020 - 16:00

جورج کلونی (George Clooney) بعد از اتمام تولید فیلم Midnight Sky محصول نتفلیکس، قرار است کارگردان فیلم جدیدی شود. طبق شنیده‌ها، وی در حال مذاکره برای کارگردانی و تولید فیلم The Tender Bar در آمازون استودیوز است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اگر این قرارداد بسته شود، کلونی و شریک کاری‌اش، گرنت هسلاو (Grant Heslov) این فیلم را از طریق کمپانی Smokehouse Pictures) تولید می‌کنند. تد هوپ (Ted Hope) نیز تولید کننده کار است. ویلیام ماناهان (William Monahan) فیلم نامه این پروژه را قلم زده است.

کلونی در حال بررسی فیلم Boys in the Boat محصول MGM بوده که اقتباسی از کتاب دانیل جیمز بروان (Daniel James Brown) درباره تیم قایق سواری دانشگاه واشنیگتون در سال ۱۹۳۶ بوده که در المپیک ۱۹۳۶ برنده مدال طلا می‌شود. منابع خبری گفته‌اند او به این پروژه ملحق شد اما حس کرد زمان تولید فیلم بخاطر شیوع بیماری کرونا مناسب نیست. برای همین تصمیم گرفت The Tender Bar را کارگردانی کند. هنوز مشخص نیست کلونی در این فیلم بازی هم می‌کند یا نه اما همانند هر فیلمی که کارگردانی کرده احتمال دارد بازی هم کند.

این فیلم شرح حال جی آر مورینگر (J.R. Moehringer) است که در جزیره لانگ بزرگ شده و پدرانی را در میان حامیان بار عمویش پیدا می‌کند. قرار بود این فیلم را تد ملفی (Ted Melfi) کارگردانی کند. وقتی ملفی از پروژه کنار رفت، سونی فیلم را به مناقصه گذاشت و آمازون بدستش آورد.

کلونی همیشه پروژه‌های خاصی را کارگردانی کرده و آخرین بار فیلم آخرالزمانی مهیج Midnight Sky را برای نتفلیکس و Anonymous Content ساخت. او در این فیلم نقش مقابل فلیسیتی جونز (Felicity Jones) را بازی کرد که دانشمند تنهایی در آرکتیک بود و سعی داشت بدلیل وقوع فاجعه جهانی مرموزی مانع بازگشت سالی و دوستان فضانوردش به خانه شود.

پیش از این نیز وی فیلم مهیج Suburbicon را با مت دیمون (Matt Damon) و جولیان مور (Julianne Moore) برای پارامونت ساخت و تهیه کننده و سکان دار چند قسمت از مینی سریال تحسین شده Catch-22 محصول شبکه Hulu بوده و در این سریال نقش مقابل کریستوفر ابوت (Christopher Abbott) را بازی کرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.