تولید فصل چهارم سریال Killing Eve به وقت نامعلومی موکول شد

26 July 2020 - 16:30

تولید فصل چهارم سریال Killing Eve محصول BBC America به زمان نامشخصی موکول شده چون تولید فیلم در اروپا تحت‌تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش سایت خبری ددلاین، قرار بود Sid Gentle Films این درام برنده جوایز امی و گلدن گلوب را همانند سه فصل قبلی در ماه اوت فیلم‌برداری کند اما این کمپانی نظرش را تغییر داد و آن را به اواخر سال موکول کرد.

دلیل اصلی این وقفه قرنطینه لوکیشن‌های اروپایی سریال است. تولیدکنندگان سریال از اینکه ویلانل با بازی جودی کومر (Jodie Comer) و ایو پولاستری با بازی ساندرا اوه (Sandra Oh) در فصل ۴ به کجا می‌روند حرفی نزده‌اند اما لوکیشن‌های قبلی مانند آمستردام، بارسلونا، بخارست و توسکانی سرجایشان هستند.

شایعاتی نیز وجود دارند مبنی بر اینکه اوه نمی‌خواهد برای فیلم‌برداری سریال راهی اروپا شود اما این شایعه از سوی منبع نزدیک به سریال رد شد. وقفه در تولید فصل چهار سریال باعث عقب افتادن تاریخ پخش آن در سال ۲۰۲۱ نیز می‌شود. تولید این سریال روند سریعی دارد، و معمولا تابستان و پاییز فیلم برداری می‌شود و اوایل آوریل سال بعد پخش می‌گردد.

سخنگوی سریال اظهار داشته:

سریال Killing Eve در چند لوکیشن اروپایی فیلم‌برداری می‌شود. به دلیل مشخص نبودن وضعیت دنیا بخاطر شیوع ویروس کووید ۱۹ برنامه فیلم‌برداری فصل چهارم سریال فعلا نامشخص است.

سریال Killing Eve چند هفته‌ای تیتر اول اخبار بوده، جاییکه کیلی لوولین (Kayleigh LIewellyn) تصویری از اتاق نویسنده‌های سفیدپوست سریال منتشر کرد و باعث اعتراض به نبود هیچگونه تنوعی در میان نژاد آن‌ها شد. اوه نیز از تجربه کاریش در انگلیس گفت: گاهی فقط من و ۷۵ فرد سفیدپوست آنجا بودیم. عوامل پشت دوربین در انگلیس خیلی کند کار می‌کردند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.