ستاره Vikings و Bad Boys for Life به فیلم Night Teeth پیوست

26 July 2020 - 17:00

الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig) که برای بازی در سریال موفق Vikings شبکه History Channel و بلاک باستر سونی، Bad Boys for Life، شناخته شده، با امضای قراردادی به فیلم مهیج Night Teeth محصول نتفلیکس با کارگردانی سم رندال (Sam Randall) پیوست. برایان بت (Bryan Batt) بازیگر فیلم Mad Men و مارلن فورت (Marlene Forte) بازیگر فیلم Knives Out نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و به دیگر بازیگران فیلم؛ جورج لندبورگ جونیور (Jorge Lendeborg Jr)، دبی رایان (Debby Ryan)، لوسی فرای (Lucy Fry)، آلفی آلن (Alfie Allen) و رائول کاستیو (Raul Castillo) پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

برنت دیلان (Brent Dillon) فیلمنامه کار را نوشته که درباره راننده جوانی با بازی لندبورگ جونیور است که دو زن جوان مرموز را یک شب برای رفتن به مهمانی دور لس‌آنجلس می‌چرخاند. اما وقتی این زنان هویت خود را فاش می‌کنند، او باید برای زنده ماندن بجنگد.

وینسنت گیتوود (Vincent Gatewood) از Unique Features و بن پو (Ben Pugh) و چارلی موریسون (Charlie Morrison) از ۴۲ این فیلم را تولید می‌کنند در حالیکه باب شای (Bob Shaye) و اریکا استینبرگ (Erica Steinberg) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

لودویگ قبلا در فیلم‌های The Hunger Games, When the Game Stands Tall و Midway بازی کرده و به تازگی بازی در فیلم Swing را به پایان رسانده که درباره تیم لیگ آیوی با بازی مایکل شانون (Michael Shannon) و چارلز ملتون (Charles Melton) بود و در حال تولید سریال Heels شبکه استارز است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.