سری سوم The Kissing Booth سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود

27 July 2020 - 22:30

سری The Kissing Booth یکبار دیگر با فیلم سوم به نتفلیکس برخواهد گشت. جویی کینگ (Joey King)، جوئل کورتنی (Joel Courtney)، جیکوب الوردی (Jacob Elordi)، تایلور زاکار پرز (Taylor Zakhar Perez)، میسی ریچاردسون سلرز (Maisie Richardson Sellers)، مگان یانگ (Meganne Young) و مالی رینگوالد (Molly Ringwald) بازیگرانی هستند که به سری سوم بازگشته‌اند. خبر ساخت سری سوم چند روز بعد از پخش دنباله‌اش از نتفلیکس اعلام شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران این مجموعه در لایو یوتیوب این خبر خوشحال کننده را دادند و گفتند که فیلم‌برداری کار را قبل از شیوع کرونا به پایان رسانده بودند. کورتنی گفته: ما سری دو و سه را با هم بازی کردیم.

کینگ نیز گفته:

این سخت‌ترین رازی بود که باید نگه می‌داشتم. فیلمبرداری کاملا مخفیانه انجام شد و یک روزهایی هر دو فیلم را با هم بازی می‌کردیم.

بازیگران این مجموعه از طرفداران بخاطر حمایتشان از فیلم تشکر کرده و گفتند از ادامه یافتن آن هیجان زده هستند.
کینگ گفته:

انفجار عشق خیلی واقعی بوده.

فیلم اصلی براساس رمان بث ریکلز (Beth Reekles) بود. فیلم اصلی پس از پخش در سال ۲۰۱۸ پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس در آن سال شد. ونیس مارسلو (Venic Marcello) فیلم The Kissing Booth را برای Komixx Entertainment به همراه Random House Children’s Screen Entertainment کارگردانی و اقتباس کرد.

دنباله The Kissing Booth درباره نوا با بازی الوردی بود که به دانشگاه هاوارد رفت درحالیکه دوست دخترش ال با بازی کینگ، سال آخر دبیرستان در لس‌آنجلس بود. این دو سختی‌های رابطه از راه دور را تحمل کردند و چالش‌های زیادی پیش آمد که دو شخصیت جدید، مارکو و کلویی با بازی پرز و ریچاردسون-سلرز را به فیلم معرفی کرد.

سری سوم The Kissing Booth سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.