بازیگران جدیدی به کمدی انیمیشنی Bless The Harts پیوستند

27 July 2020 - 23:00

کمدی انیمیشنی Bless The Harts محصول شبکه فاکس تعدادی بازیگر مهمان به فصل دوم خود اضافه کرده است. کن جئونگ (Ken Jeong)، کریستن شال (Kristen Schaal) و ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) قبل از پخش آن از ۲۷ سپتامبر به سریال پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شال صداپیشه لوییز در Bob’s Burger به همسرش ریچ بلومکوییست (Rich Blomquist) صداپیشه دانیل در Bless The Harts پیوسته است. لیون دوست نزدیک ستاره Bless The Hearts، مایا رادولف (Maya Rudolph) است و این دو مالک کمپانی Animal Pictures هستند. جئونگ اخیرا به گروه مجازی قسمت جدیدی از Bless The Harts پیوسته تا برای قربانیان کرونا پول جمع کند. او با اندی بابرو (Andy Bobrow) در این خیریه مشارکت داشت.

این خبر جزئی از پنل کامیک کان مجازی سریال بود که بابرو، فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miler)، و کریستن ویگ (Kristen Wiig)، مایا رادولف، جیلین بل (Jillian Bell) و ایک باریتهولتز (Ike Barinholtz) در آن حضور داشتند.

امیلی اسپیوی (Emily Spivey) که غایب این پنل بود به همراه بابرو شورانرهای سریال هستند.

سریال Bless The Harts دسامبر ۲۰۱۹ شروع به پخش کرد و محصول Fox Entertainment و ۲۰th Century Fox Television با مشارکت Titmous, Inc., Yearim و Digital eMation است.

این سریال درباره خانواده هارت است که همیشه آه در بساط ندارد و هشت‌اش گرو نه‌اش است. آنها امیدوارند یک روز به رویا آمریکایی دست یابند اما در میان دوستان و خانواده ثروتمند هستند.

جنی هارت با صدای ویگ در این سریال مادر مجرد خانواده است که با کار در رستوران شهر کوچک گرین‌پوینت خرج خانواده را می‌دهد. در حالیکه جنی سرپرست خانواده است، اغلب با مادر عقده‌ لاتاری‌اش، بتی با صدای رادولف و دخترش وایولت با صدای بل نمی‌سازد. دوست پسر خوش بین جنی، واین ادواردز با صدای بارینهولتز، عشق زندگی‌اش و پدر وایولت است. او نیز رویاپرداز است و هیچوقت در کارش موفق نشده اما دست از تلاش برنداشته است. جنی هم قدرت ربانی مانند مسیح دارد که وقتی جنی در حال جمع کردن میز شام رستوران است، در نظر او ظاهر می‌شود. در پایان باید بگوییم شاید خانواده هارت خیلی ثروتمند نباشد اما هرچه نیاز دارند در اختیارشان هست.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.