تاریخ آغاز تولید فیلم Thor: Love and Thunder مشخص شد

28 July 2020 - 09:00

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، تولید فیلم Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و رعد» کمی پس از آغاز سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) طی مصاحبه با سرنا ویلیامز افسانه تنیس، تایید کرد از تاخیرها به دلیل قرنطینه استفاده کرده تا به باشگاه ورزشی برود و خودش را برای بازی در این فیلم از اوایل سال آینده میلادی آماده کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پورتمن درباره آغاز تولید فیلم Thor: Love and Thunder گفته است:

خیلی برای این فیلم هیجان‌زده هستم. ما از ابتدای سال آینده فیلمبرداری رو در استرالیا شروع می‌کنیم.

پورتمن در این دنباله، دوباره نقش جین فاستر را ایفا می‌کند که در Thor «ثور» و Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» آن را بازی کرده بود. در حالی که می‌دانیم فاستر در این فیلم به ثور مونث تبدیل خواهد شد، اما جزئیات دیگری درباره فیلم منتشر نشده است. تایکا وایتیتی (Taika Waititi) به تازگی گفته بود این فیلم دیوانه‌وار و عاشقانه خواهد بود. او در این باره گفته:

به نظرم خیلی فیلم خوبی میشه. ما نوشتن فیلمنامه رو تموم کردیم که از یکسال پیش تا حالا داشتیم روی اون کار می‌کردیم. این فیلمنامه خیلی دیوانه‌وار و عاشقانه هست. فقط میخوام یک داستان عاشقانه بسازم. میخوام چیزی بسازم که تا حالا انجام ندادم یا اصلا به اون توجهی نکردم. دوست دارم سراغ چنین داستانی برم.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) اکران شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.