فیلم Tenet قبل از آمریکا در سینماهای بین‌المللی اکران خواهد شد

28 July 2020 - 15:00

فیلم Tenet حالا به مشکل بزرگی برای استودیوی برادران وارنر تبدیل شده‌ است. اکران فیلمی که قرار بود یکی از بزرگ‌ترین آثار سینمایی سال ۲۰۲۰ باشد به خاطر بیماری همه‌گیر کرونا چندین بار به تعویق افتاد. این فیلم در ابتدا قرار بود ۱۷ ژوئیه اکران شود، اما سپس اکرانش به ۳۱ ژوئیه موکول شد و استودیو دوباره تاریخ اکران آن را به ۱۲ اوت تغییر داد. در نهایت استودیوی برادران وارنر تصمیم گرفت این فیلم را کاملا از تقویم اکرانی خودش خارج کند. حالا این استودیو استراتژی جدیدی را پیش گرفته و قصد دارد این فیلم را قبل از اکران در شهرهای خاصی در ایالات متحده آمریکا، در دیگر کشورهای دنیا اکران کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استودیوی برادران وارنر طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد:

فیلم Tenet از تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) در بیش از ۷۰ کشور جهان اکران خواهد شد. کشورهای اصلی این لیست استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، روسیه، اسپانیا و بریتانیا هستند. این فیلم در آخرهفته روز کارگر مصادف با ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) در آمریکا اکران خواهد شد.

البته این کار به نظر اقدامی کاملا غیرضروری است. آیا اگر فیلم Tenet تابستان امسال اکران نشود استودیوی برادران وارنر تعطیل خواهد شد؟ اگر اکران Tenet به سال ۲۰۲۱ موکول شود کمپانی وارنرمدیا از هم می‌پاشد؟ این نشان می‌دهد استودیوها اهمیت زیادی به جان مردم نمی‌دهند و بیشتر به فکر کسب درآمد خودشان هستند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.