زک اسنایدر فیلم Justice League خودش را رایگان تکمیل می‌کند

28 July 2020 - 15:30

زک اسنایدر (Zack Snyder) نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League «لیگ عدالت» را به صورت رایگان تکمیل می‌کند. اسنایدر حین تولید این فیلم با مشکلات زیادی روبرو شد و به دلیل یک تراژدی خانوادگی مجبور شد از کارگردانی فیلم کناره‌گیری کند. سپس استودیو از جاس ویدون (Joss Whedon) درخواست کرد تا تولید فیلم را به پایان برساند و بخش زیادی از نسخه موردنظر اسنایدر تغییر کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اما طرفداران از این موضوع راضی نبودند و به زودی پس از اکران Justice League، برای انتشار نسخه اسنایدر کات این فیلم کمپینی را تشکیل دادند. بالاخره امسال زک اسنایدر اعلام کرد این نسخه از فیلم سال آینده توسط سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد.

این نسخه علاوه بر خط داستانی کامل‌تر برای اعضای مختلف لیگ عدالت (از جمله سایبورگ و سوپرمن)، شامل شخصیت‌هایی خواهد بود که از نسخه اکرانی حذف شده‌ بودند. اسنایدر قبلا گفته بود فیلم Justice League او کمی طولانی خواهد بود، به همین دلیل این امکان وجود دارد که به شکل یک مینی‌سریال منتشر شود. او هنوز مشغول کار روی این پروژه است، اما وقتی بدانید او برای این کار هیچ پولی دریافت نمی‌کند قطعا شگفت‌زده خواهید شد.

طی پنل جاستیس‌کان در روز شنبه، اسنایدر بار دیگر از اشتیاقش برای تکمیل کردن Justice League سخن گفت. از زمان اعلام این خبر در ماه مه، اسنایدر روی به پایان رساندن این نسخه متمرکز بوده و به نظر می‌رسد از انجام این کار کاملا لذت می‌برد. او در این باره گفته:

خیلی هیجان‌زده هستم که این فرصت رو پیدا کردم. من دندون اسب پیشکشی رو نمی‌شمارم و کار روی این نسخه رو خیلی دوست دارم و اون رو به صورت رایگان انجام میدم.

در نگاه اول، شاید عجیب باشد که اسنایدر تدوین و تکمیل این پروژه را به صورت رایگان انجام می‌دهد، اما وقتی به این نکته فکر کنیم که این پروژه چقدر پرهزینه است، تصمیم او کاملا منطقی به نظر می‌رسد. بودجه تولید نسخه اسنایدر کات بیش از ۳۰ میلیون دلار است. اگر درخواست بودجه بیشتری برای تکمیل این فیلم می‌شد، استودیوی برادران وارنر احتمالا از تولید آن انصراف می‌داد. بنابراین خیلی خوب است که اسنایدر برای تکمیل این پروژه کاملا مشتاق است. این نمونه خیلی خوبی از هنرمندی است که روی یک پروژه کار می‌کند، چون واقعا دوست دارد روی آن کار کند و اصلا اهمیتی به درآمد حاصل از آن کار نمی‌دهد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.