تریلر جدید Archenemy با بازی جو منگنیلو منتشر شد

28 July 2020 - 16:30

جو منگنیلو (Joe Manganiello) به لطف بازی در فرنچایزهایی همچون Magic Mike و True Blood و نقشش اسلید ویلسون یا همان Deathstroke تبدیل به ستاره تلویزیونی و سینمایی دی‌سی شده است. تریلر جدید فیلم Archenemy این بازیگر حاکی از بازگشت او به دنیای ابرقهرمانی به شیوه غیر منتظره‌ای است. اولین تریلر Archenemy این هفته منتشر شد که رویکرد دارک تهیه‌کنندگان فیلم کلاسیک Mandy به ژانر ابرقهرمانی را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

منگنیلو نقش مکس فیست را بازی می‌کند، مردی که ادعا می‌کند قهرمانی از یک بُعد متفاوت است و پس از آمدن به زمین قدرتش را از دست داده است. مکس سریعا به این قضیه پی برده و هیچکس جز دو نوجوان هویت واقعی او را باور نمی‌کنند. این دو نوجوان مکس را راضی می‌کنند به آن‌ها کمک کند تا گروه موادفروش محلی را گیر بیندازند و اینجاست که توانایی‌های مکس خشونت‌آمیز و ترسناک می‌شوند.

جاناتان دکر (Jonathan Deckter) مدیر کمپانی ولتاژ گفته:

فیلم Archenemy درباره پیدا کردن قهرمانان میان ما و درون ماست. چیزی که فکر می‌کنم هرکسی در دنیای امروزی با آن ارتباط برقرار می‌کند. خوشحالیم که این فیلم سرگرم‌کننده و اکشن و ابرقهرمانی را به پرونده کاری خود افزودیم و از کار کردن با آدام و SpectreVision بسیار خوشحالیم.

اسکایلان بروکس (Skylan Brooks) در نقش همستر، زولی گریگز (Zolee Griggs) در نقش ایندیگو، گلن هاورتون (Glen Howerton) در نقش مدیر و ایمی سیمتز (Amy Seimetz) در نقش کلو بازیگران این فیلم هستند. این فیلم را منگنیلو و برادرش نیک به همراه الیجا وود (Elijah Wood)، کیم شرمن (Kim Sherman) و لیسا والن (Lisa Whalen) می‌سازند. آدام ایجپت مورتیمر (Adam Egypt Mortimer)  نویسنده و کارگردان فیلم است.

فیلم Archenemy چند سال بعد از بازی منگنیلو در نقش Deathstroke در دنیای دی‌سی پخش می‌شود که صحنه کوتاهی نیز در فیلم لیگ عدالت بازی کرده بود. با پخش نسخه اسنایدر کات در سال ۲۰۲۱، منگنیلو گفته طرفداران صحنه‌های بیشتری از این تبهکار برجسته دی‌سی می‌بینند.

منگنیلو در مصاحبه قبلی خود درباره این شخصیت گفته بود:

بهترین کار این است که بفهمیم آن‌ها از کجا می‌آیند. متنفرم از اینکه آن‌ها را تبهکار بنامم. آن‌ها برای کسانی تبهکار هستند که مخالفشان هستند اما از درون، این فرد همه نوع کشمکشی را تجربه می‌کند. فکر می‌کنم جالب است که این نوع داستان گفته شود و حقیقت بازگو شود، داستانی مانند داستان مردی که چشمش را از دست داد و بهش خیانت شد و پسرش فوت کرد. این جنبه‌های مختلف در کنار تمرینات نظامی.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.