نمایش موزیکال Hidden Figures روی صحنه برادوی می‌رود

28 July 2020 - 17:00

نمایش موزیکال اقتباسی Hidden Figures در حال ساخت در استودیو دیزنی است. دیزنی تصمیم گرفته فیلم Hidden Figures نامزد اسکارش را روی صحنه تئاتر ببرد. این فیلم براساس داستان واقعی زندگی سه زن آمریکایی آفریقایی است که دانشمندان ناسا هستند و مسئول فرستادن موفق اولین آمریکایی به فضا می‌باشند. این فیلم موفقیت و مشکلات دانشمندان را در حرفه‌شان برخلاف نژاد و جنسیت‌شان نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Hidden Figures یکی از پرفروش ترین فیلم‌های سال شد و توانست علی رغم بودجه ۲۵ میلیون دلاری اش، ۲۳۶ میلیون دلار بفروشد. منتقدین این فیلم را دوست داشتند و بخاطر نگاهش به بخشی از تاریخ آمریکا مورد تحسین قرار دادند.

طبق گفته سایت خبری ددلاین، دیزنی قصد دارد نمایش موزیکالی براساس فیلم ۲۰۱۷ بسازد. موزیکال Hidden Figures سال‌هاست در دست ساخت است اما اخیرا مورد توجه قرار گرفته است.

دیزنی قصد دارد تیمی از هنرمندان سیاه پوست را برای این نمایش موزیکال بکار گیرد و الویس میچل (Elvis Mitchell) مشاور پروژه خواهد بود.

این اتفاق بخاطر موفقیت Hamilton ساخته لین منوئل میراندا (Lin Manuel Miranda) است که اجرای موفقی در تئاتر برادوی داشت. این احتمال وجود دارد که موفقیت Hamilton باعث شده دیزنی موزیکال را اولویت خود قرار دهد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.