تاریخ پخش فصل سوم Star Trek: Discovery مشخص شد

29 July 2020 - 16:30

تاریخ پخش فصل سوم مجموعه‌ی Star Trek: Discovery از شبکه‌ی CBS All Access مشخص شد. پخش قسمت‌های جدید این فصل ۱۳ قسمتی از روز ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) به‌صورت هفتگی در روزهای پنج‌شنبه بر روی شبکه‌ی استریمی مذکور آغاز خواهد شد. خبر تاریخ پخش فصل سوم مجموعه‌ی Star Trek: Discovery از کامیک‌کان مجازی منتشر شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پایان فصل دوم این سریال با سفر فرمانده برنام به درون یک سیاه‌چاله به‌پایان رسید. در فصل سوم Star Trek: Discovery خدمه سفینه‌ی U.S.S. Discovery در آینده‌ای ناشناخته و بسیار دور از خانه خود را پیدا می‌کنند. حال در زمانی که زندگی پر از تردیدهاست، خدمه باید با کمک دوستان تازه‌شان با یکدیگر همکاری کنند تا امید را به فدراسیون بازگردانند.

تا روز ۶ اوت (۱۶ مرداد) شبکه‌ی CBS All Access خبری از دیگر پروژه‌های Star Trek منتشر نخواهد کرد ولی این را می‌دانیم که محتوایی شامل ۲۳ هفته از این فرانچایز برای طرفداران آماده کرده است. علاوه بر Star Trek: Picard و مجموعه‌ی تازه اعلام‌شده‌ی Star Trek: Strange New Worlds با حضور انسون مونت (Anson Mount)، ربکا روماین (Rebecca Romijn) و ایثن پک (Ethan Peck)، سریالی انیمیشنی با نام Star Trek: Prodigy برای شبکه‌ی Nickelodeon نیز در دست‌ساخت قرار دارد.

در فصل سوم Star Trek: Discovery، علاوه بر مارتین گرین (Martin-Green)، بازیگران داگ جونز (Doug Jones)، آنتونی رپ (Anthony Rapp)، مری وایزمن (Mary Wiseman)، ویلسون کروز (Wilson Cruz)، دیوید آژالا (David Ajala) و میشل یو (Michelle Yeoh) نیز حضور خواهند داشت.

این سریال توسط CBS Television Studios در همکاری با Secret Hideout و Roddenberry Entertainment تولید می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.