آمازون کمدی رمانتیک BBC را پخش خواهد کرد

30 July 2020 - 17:30

کمپانی Amazon به همراه BBC اقتباس رمان مشهور The Pursuit Of Love از نانسی میتفورد (Nancy Mitford) را تولید خواهند کرد. لیلی جیمز (Lily James) به‌تازگی به جمع بازیگران این اثر اضافه‌شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Deadline در دسامبر گذشته خبر پیوستن جیمز را به یک سه‌گانه سریالی با نویسندگی امیلی مورتیمر (Emily Mortimer) اعلام کردند. همچنین در ژوئن گذشته گزارش شد که این سریال در میان اولین آثاری خواهد بود که تولید آن‌ها در بریتانیا از سر گرفته خواهد شد. BBC امروز تأیید کرد که فیلم‌برداری به‌زودی انجام خواهد شد.

در کنار جیمز، اندرو اسکات (Andrew Scott)، امیلی بیچم (Emily Beecham)، دامنیک وست (Dominic West)، دالی ولز (Dolly Wells)، بیتی ادموندسون (Beattie Edmondson)، اسد بوداب (Assaad Bouab)، شزاد لطیف (Shazad Latif) و فردی فاکس (Freddie Fox) به این فیلم تهیه‌شده توسط Open Book و Moonage Pictures پیوسته‌اند.

داستان این مجموعه بر اساس اولین کتاب از یک سری کتاب سه قسمتی است که یک خانواده‌ی قشر مرفه انگلیسی را بین جنگ‌های جهانی اول و دوم دنبال می‌کند. این کمدی دارای مسائلی از قبیل بلوغ و عشق میان افراد غنی با رفتارهای عجیب خواهد بود. جیمز نقش دختر خانواده‌ی ردلت، لیندا را که در ابتدا عاشق سیاستمداری وابسته به حزب محافظه‌کار، سپس کمونیستی متعصب و سرانجام دوکی فرانسوی به نام فابریس می‌شود را ایفا می‌کند.

بیچم ایفاگر نقش بهترین دوست لیندا و دخترعموی فنی لوگان که دامنیک وست و دالی ولز ایفاگر نقش والدینش هستند، خواهد بود. اندرو اسکات لرد مرلین، همسایه‌ی ثروتمند و عجیب ردلت‌هاست و مورتیمر نیز برای خودش نقش مادر لوگان را نوشته است.

مورتیمر کارگردانی این اثر را نیز بر عهده دارد. او گفت:

همیشه عاشق نانسی میتفورد بودم و وقتی از من درخواست شد تا The Pursuit Of Love را اقتباس کنم، نه گفتن سخت بود. این داستان به‌طور ظالمانه‌ای خنده‌دار و صادقانه است که حول شخصیت سرکش و معتاد به عشق لیندا ردلت جریان دارد. هنوز هم به‌صورت افراطی آن را می‌خوانم.

تولید این سریال در بریستول و منطقه‌ای در جنوب غربی انگستان به‌زودی آغاز خواهد شد. BBC اعلام کرد که پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی به‌صورت سخت‌گیرانه‌ای رعایت خواهد شد تا سلامتی عوامل به خطر نیفتد. این عنوان دومین برنامه‌ی بزرگی است که در انگلستان در دوران شیوع کرونا تولید خود را آغاز می‌کند؛ اولین آن سریال War Of The Worlds است که اوایل این ماه تولید آن از سر گرفته شد.

The Pursuit Of Love در بریتانیا از BBC One و iPlayer و در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند از سرویس Amazon پخش خواهد شد.

چارلز کالیر (Charles Collier)، متیو رید (Matthew Read) و فریث تیپلیدی (Frith Tiplady) تهیه‌کنندگان اجرایی و راندا اسمیت (Rhonda Smith) تهیه‌کننده‌ی این سریال هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.