HBO و جی‌جی ابرامز قصد ساخت سریالی دیگر در ژانر علمی تخیلی دارند

13 December 2016 - 14:00

جی‌جی ابرامز (J.J. Abrams) سابقه‌ای درخشان در ساخت سریال‌های محبوب دارد. Alias «نام مستعار»، Lost «گم شده»، Felicity و Fringe نمونه‌هایی از این سریال‌ها هستند که در لیست بالا بلند ابرامز قرار دارند. اخیرا، او و کمپانی تولیدش، Bad Robot، سریال موفق دیگری به نام Westworld را برای شبکه HBO ساختند. این سریال تلفیقی موفق از ژانر علمی تخیلی، درام و رازآلود بود که به سرعت تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های پاییز شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

حال پس از موفقیت گسترده Westworld که برای فصل دوم نیز تایید شد، HBO آماده است تا بار دیگر همکاری جدیدی را با ابرامز ترتیب دهد. این شبکه قصد دارد در پروژه‌ای جدید که بار دیگر در ژانر علمی تخلی قرار دارد، با استودیوی Bad Robot که تخصصی ویژه در این ژانر دارد همکاری کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، استودیوی تهیه‌ی Bad Robot، سریالی تحت عنوان Glare خواهد ساخت، درامی یک ساعتی که تمرکزش بر روی کلون سازی سیاره‌ای دیگر قرار دارد. ایده این درام توسط قسمت تلویزیون کمپانی برادران وارنر ارائه شده‌است که در قراردادی کار ساخت آن به ابرامز محول شده‌است.

ساخت سریالی با محوریت فضا که بهترین بستر برای روایت داستان علمی تخیلی است، نیاز به بودجه‌ای بالا دارد. با توجه به گذشته، مشکل است که بتوان سریالی موفق را با بودجه در سطح محصولات تلویزیون در این بستر ساخت. بعد از سرمایه‌گذاری عظیم بر روی سریال‌های Game of Thrones و Westworld، آیا HBO بار دیگر پروژه‌ای پر هزینه را تهیه خواهد کرد یا روند قدیمی را دنبال می‌کند؟ در صورت انتشار اخبار بیشتر در مورد این سریال شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    آبرامز کارکتر غریبیه. با کلى فیلم خیلى خوب، تولیدات نزدیک به عالى، و یک شرکت موفق که با اینکه خودش استعداد فوق العاده ایه بیشتر به عنوان تکنسین و تهی کننده مى شناسنش. فکر کنم یه کم بیشتر باید به جاى ساخت فیلم تو سبک کارگردانهاى مورد علاقه اش (٨ میلیمتر به سبک اسپیلبرگ، استار وارز به سبک خود لوکاس و کلى فیلم دیگه) یه کار مثبت با استعدادش بکنه.