اولین تریلر فیلم Honest Thief با بازی لیام نیسون منتشر شد

30 July 2020 - 22:30

اولین تریلر فیلم اکشن مهیج Honest Thief «دزد صادق» منتشر شد. در این فیلم، لیام نیسون (Liam Neeson) نقش یک سارق بانک را بازی می‌کند که سعی دارد خودش را تبرئه کرده و کار خلاف را کنار بگذارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اما رها کردن این شغل کار راحتی نیست، و وقتی او با دو پلیس فاسد (با بازی انتونی راموس (Anthony Ramos) و جی کورتنی (Jai Courtney)) روبرو می‌شود، متوجه می‌شود که اگر می‌خواهد جان سالم به در ببرد، باید به شیوه‌های خشونت‌آمیز خودش بازگردد.

مارک ویلیامز (Mark Williams) یکی از سازندگان سریال موفق Ozark «اوزارک» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که کارگردان فیلم درام A Family Man «مرد خانواده» با بازی جرارد باتلر (Gerard Butler) هم بود. لیام نیسون دوباره در نقش قهرمان داستان که با مشکل بزرگی روبرو شده خیلی خوب عمل می‌کند، اما نکته مهم در این تریلر تیم بازیگری خوب این فیلم است. نه تنها راموس و کورتنی شخصیت‌های منفی فیلم هستند، بلکه شاهد حضور کیت والش (Kate Walsh) در نقش دوست‌دختر شخصیت نیسون و رابرت پاتریک (Robert Patrick) در نقش پلیس خوب هستیم. جفری داناوان (Jeffrey Donovan) و جزمین سیفس جونز (Jasmine Cephas Jones) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Honest Thief در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.