تریلر دوم Dunkirk در هفته جاری منتشر خواهد شد + پوستر جدید فیلم منتشر شد

13 December 2016 - 15:00

سازنده سه‌گانه شوالیه تاریکی، Interstellar و Inception، کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در جدیدترین پروژه سینمایی خود، به ژانر درام تاریخی وارد شده‌است که در سال آینده با عنوان Dunkirk راهی سینماها خواهد شد. داستان فیلم که توسط خود نولان نوشته‌است، قصد بازگویی داستان تخلیه سربازان متفقین را که در بندر شهر Dunkirk توسط نیروهای آلمان محاصره شده‌اند، دارد. اخیرا خبری خوب برای طرفداران مشتاق این فیلم منتشر شد، جایی که مشخص شد دقایق ابتدایی این فیلم، در سینماهای آی‌مکس و قبل از اکران Rogue One: A Star Wars Story نمایش داده‌ خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

همچنین استودیوی برادران وارنر اعلام کرده‌است که تریلر دوم این فیلم نیز همزمان با اکران روگ وان، راهی فضای مجازی خواهد شد. این استودیو همچنین به تازگی و قبل از انتشار تریلر دوم، پوستری جدید از فیلم را به همراه نقشه‌ای که اتفاقات فیلم در آنجا جریان خواهد داشت، منتشر کرده‌است که می‌توانید آنها را در زیر مشاهده کنید.

dunkirk-movie-poster

dunkirk-movie-map

به گزارش Trailer Track، تریلر دوم Dunkirk در هفته پیش رو راهی سینماهای آمریکا خواهد شد و قبل از آن نیز به صورت آنلاین قابل دسترسی خواهد بود که به احتمال زیاد این اتفاق در روز پنجشنبه اتفاق خواهد افتاد (همانند بسیاری از فیلم‌های دیگر).

Dunkirk در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.