همکاری لوکا گوادانینو و سث روگن در فیلم Scotty and the Secret History of Hollywood

31 July 2020 - 09:00

سرچلایت یک تیم خلاق برای اقتباس از مستند Scotty and the Secret History of Hollywood «اسکاتی و تاریخ پنهان هالیوود» ساخته مت ترناور (Matt Tyrnauer) انتخاب کرده است. لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از سث روگن (Seth Rogen) و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در اینجا شاهد ترکیب خلاقیت سه فیلمساز کاملا متفاوت هستیم، اما نتیجه این کار قطعا ویژه خواهد بود. این خلاصه فیلم براساس داستان واقعی اسکاتی باورز است:

این فیلم درباره اسکاتی باورز است، کهنه‌سرباز نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم که در نبرد ایوو جیما مبارزه کرد و تا آغاز اپیدمی ایدز در دهه ۱۹۸۰ به شخصیت مهمی در هالیوود تبدیل شد. فیلم مستند که در سال ۲۰۱۷ در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد، براساس کتابی نوشته باورز ساخته شده بود.

البته مشخص نیست تولید این فیلم چه زمانی آغاز خواهد شد. گوادانینو در حال حاضر به پروژه بازسازی Scarface «صورت زخمی» و Lord of the Flies «ارباب مگس‌ها» پیوسته است. او همچنین سریال We Are Who We Are محصول HBO را ساخته که پخش آن از ۱۴ سپتامبر آغاز خواهد شد. در همین حال، روگن و گلدبرگ هنوز تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Boys «پسران» هستند که برای پخش فصل دوم در سپتامبر آماده می‌شود و برای فصل سوم هم تمدید شده است. به زودی روگن را در فیلم An American Pickle «ترشی آمریکایی» محصول HBO Max خواهیم دید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.