جی اولیوا و زک اسنایدر انیمه سریالی Norse را در دست تولید دارند

30 July 2020 - 23:00

جی اولیوا (Jay Oliva) تایید کرده که سریال انیمه نتفلیکس که براساس افسانه شناسی Norse است و مدت مدیدی است با همکارش زک اسنایدر (Zach Snyder) در حال ساخت آن بوده، در حال تولید است. این سریال دومین کار استودیو انیمیشن سازی اویوا، Lex and Otis، بعد از انیمه اصلی Terse نتفلیکس است که براساس کمیکی از نویسنده Filipino بوجت تان (Budjette Tan) و کاجو بالدیسیمو (Kajo Baldisimo) طراح است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ژوئیه سال گذشته، نتفلیکس اعلام کرد سریال Norse بخشی از کمپین آنها برای تولید انیمه‌های بیشتر است و اسنایدر تهیه کننده اجرایی آن و اولیوا کارگردان و شورانر کار است.

اولیوا در پروژه‌های متعددی مانند Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice همکاری داشته و فیلم‌های انیمیشنی مهمی مانند دو بخش از The Dark Knight Returns را کارگردانی کرده که براساس کمیک فرانک میلر (Frank Miller) است.

اولیوا در پنل کامیک کان مجازی لیگ عدالت ساخت این سریال را تایید کرد و گفت این سریال در حال حاضر در مرحله تولید قرار دارد و نتفلیکس هیجان انگیز می‌شود. او درباره تاریخ اکران Terse گفت که به زودی مشخص می‌شود. کمیک Terse درباره کارآگاهی به نام الکساندرا ترس است که جنایت‌های ماوراءطبیعی را در شهر خیالی مانیلا حل می‌کند و اولیوا شورانر این اقتباس است؛ این سریال جالبی است چون درباره افسانه شناسی و داستان‌های محلی فیلیپینو است. او و اسنایدر قبلا همکاری داشتند گرچه او گفته این اولین همکاری آنها روی یک انیمیشن تلویزیونی است.

نتفلیکس قبلا با اسنایدر برای ساخت Army of the Dead همکاری داشته و این فیلم را اواخر امسال منتشر می‌کند. سریال اسنایدر رابطه قوی این کارگردان با نتفلیکس را نشان می‌دهد. گرچه پروژه عظیم او، اسنایدر کات، سال دیگر از اچ بی او مکس پخش می‌شود.

سریال بدون عنوان Norse بخشی از پروژه بزرگتری از نتفلیکس است. این استریم طی چند سال گذشته با سریال‌هایی همچون Castlevania و Devilman Crybaby موفق عمل کرده است.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.