آدام مک‌کی سریالی درباره ساخت واکسن کرونا می‌سازد

30 July 2020 - 23:30

جستجو و کشف واکسن ویروس کووید ۱۹ یکی از بزرگترین داستان‌های جدید سراسر دنیاست. HBO این جستجو را به مینی سریالی تبدیل کرده که آدام مک‌کی (Adam McKay) تهیه کننده اجرایی سریال Succession آن را می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سایت خبری ددلاین متوجه شده که این شبکه کابلی کتاب غیر داستانی The First Shot را انتخاب کرده که نوشته برندن بورل (Brendan Borrell) نویسنده نیویورک تایمز و The Atlantic است.

کمپانی Hyperobject Industries مک‌کی این پروژه بدون نام واکسن کرونا را به طور مشترک با تاد اسکالمن (Todd Schulman) و بورل تولید می‌کند.

این کتاب که در حراج به Houghton Mifflin Harcout فروخته شده داستان مسابقه جهان در ساخت و تولید واکسن ویروس کرونا است. این سریال کمپانی‌ها و افراد را نشان می‌دهد که تلاش می‌کنند زندگی مردم را نجات دهند و به علم تکیه کرده و چالش‌هایی در پیش رو دارند که حول سیاست، دسترسی و امنیت می‌چرخند.

بورل جستجوی این واکسن را از نزدیک و بطور دقیق پوشش داده و جزئیاتی از The Dire Diplomacy of the Global Race for a Vaccine for Wired و مقالات مجله جغرافیا ملی و مجله علوم را در آن آورده است. او قبلا هم درباره بیماری‌های ژنتیکی نادر برای نیویورک تایمز و مشکل باکتری گوشت خوار استرالیا برای The Atlantic نوشته است.

مک‌کی از زمان تاسیس Hyperobject Industries سرش شلوغ بوده و اولین قراردادش را با اچ بی او در اکتبر بست. اولین پروژه او مینی سریالی براساس گزارشگر میامی هرالد، کتاب جدید جولی کی بروان (Julie K. Brown) درباره جفری اپستین بود.

پروژه His LA Lakers او قبلا عنوان Showtime را داشت و بر اساس کتاب غیر داستانی Showtime: Magic, Kareem, Riley نوشته جف پرلمن (Jeff Pearlman) ساخته شد و سفارش ساخت سریال Los Angeles Lakers Dynasty محصول سال ۱۹۸۰ دسامبر گذشته با بازی جان سی ریلی (John C. Reilly) در نقش جری باس به او داده شد.

او همچنین در حال کار کردن با بونگ جون هو (Bong Joon Ho) برای ساخت سریال اقتباسی Parasite است درحالیکه اچ بی او مکس به سریال آنتولوژی The Uninhabitable Earth درباره تغییرات آب و هوا چراغ سبز نشان داده که الهام گرفته از کتاب پر فروش دیوید والاس ولز (David Wallace-Wells) و مقاله نیویورک در ماه ژانویه است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.