تاریخ اکران Peninsula در آمریکا تغییر کرد

31 July 2020 - 21:30

پس‌ازآنکه در ابتدا دنباله‌ی زامبی محور موردانتظار Train to Busan Presents: Peninsula قرار بود در هفته‌ی بعد اکران شود، اکنون کمپانی USA Entertainment اعلام کرده است که این فیلم  به کارگردانی یون سنگ-هو (Yeon Sang-Ho) در ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز مانند Train to Busan توسط پارک جو-سوک (Park Joo-Suk) نوشته‌شده است. وقایع Peninsula چهار سال پس از پایان فیلم نخست رخ می‌دهد. کره‌‌جنوبی که می‌شناسیم دیگر وجود خارجی ندارد و جیونگ-سئوک، سربازی که پیش‌تر از این به برهوت آلوده فرار کرده، ترسش را رها می‌کند تا با نام‌نویسی در یک عملیات مخفی مجدداً به آنجا بازگردد؛ عملیات دارای دو هدف ساده است: بازپس‌گیری و بقا. وقتی گروهش برای نجات بازماندگان درون مخمصه‌ای گیر بیفتد، جان آن‌ها صرفاً به بهترین یا بدترین حالت طبیعت انسانی و اینکه در شرایط دشوار کدام‌یک بر دیگری چیره می‌شود، بستگی دارد.

گنگ دونگ-وان (Kang Dong-Won) در نقش جیونگ-سئوک، لی جیونگ-هیون (Lee Jung-Hyun) در نقش مین-جیونگ، لی ری (Lee Re) در نقش جون، کوان هی-هایو (Kwon Hae-Hyo) در نقش کیم نو، کیم مین-جه (Kim Min-Jae)، گو کیو-هوان (Go Kyo-Hwan)، کیم دو-یون (Kim Do-Yoon) و لی یه-وان (Lee Ye-Won) ستارگان این دنباله را تشکیل می‌دهند.

فیلم قطار بوسان در سال ۲۰۱۶ اکران شد و آتشی در گیشه‌های کشورهای آسیایی برپا کرد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای کره را به‌دست آورد. گونگ یو (Gong Yoo)، جانگ یو-می (Jung Yu-mi)، ما دونگ سو (Ma Dong-seok)، چویی وو سیک (Choi Woo-sik)، آن سو هی (An So-hee)، کیم یوئی-سانگ (Kim Eui-sung) و کیم سو-ان (Kim Su-an) بازیگران این عنوان را تشکیل می‌دادند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.