دیزنی پلاس پخش‌کننده‌ی Black Beauty خواهد بود

31 July 2020 - 21:00

Disney+ حقوق فیلم Black Beauty «زیبای سیاه» اقتباسی از کتاب محبوب کودکان محصول Constantin Film و JB Pictures را به‌دست آورد. مکنزی فوی (Mackenzie Foy) و کیت وینسلت (Kate Winslet) ستارگان این فیلم تکمیل‌شده خواهند بود که اواخر امسال از این سرویس استریمی پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بازگویی امروزی رمان قرن نوزدهمی آنا سئول (Anna Sewell) درباره‌ی اسبی با همین نام است که آزادانه در آمریکای غربی زاده می‌شود. در ادامه او از خانواده‌اش گرفته‌شده و داستانش با دختر نوجوانی به نام جو گرین که او نیز والدینش را ازدست‌داده است، پیوند می‌خورد. این دو در کنار یکدیگر رشد می‌کنند و پیمانی سراسر عشق، اعتماد و التیام‌بخشانه میانشان به وجود می‌آید.

فوی که در فیلم Interstellar به ایفای نقش مقابل متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) پرداخته بود و در فیلم The Nutcracker and the Four Realms محصول دیزنی نیز حضور داشت، نقش گرین را به تصویر می‌کشد و برنده‌ی اسکار وینسلت نیز صداپیشگی زیبای سیاه را بر عهده دارد. ایان گلن (Iain Glen) و کلر فورلانی (Claire Forlani) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اشلی ایویس (Ashley Avis) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته و آن را سال گذشته در آفریقای جنوبی کارگردانی کرده است. جرمی بولت (Jeremy Bolt) و رابرت کولزر (Robert Kulzer) در کنار جنویو هافمیر (Genevieve Hofmeyr) و دیلن تاراسون (Dylan Tarason) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. کولزر و بولت شاید برای تهیه‌کنندگی فرانچایز Resident Evil و فیلم‌هایی نظیر Polar بهتر شناخته شوند. مارتین ماسکوویج (Martin Moszkowicz)، ادوارد وینترز (Edward Winters) و جان براون (Jon Brown) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.