سریال Money Heist برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد

31 July 2020 - 20:30

نتفلیکس سریال اسپانیایی La Casa De Papel «خانه کاغذی» که بیشتر با عنوان Money Heist «سرقت پول» شناخته می‌شود، را برای فصل پنجم و پایانی تمدید کرد. فصل چهارم که شامل هشت اپیزود بود در ماه آوریل پخش شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فصل پنجم این سریال ساخته الکس پینا (Alex Pina) شامل ۱۰ قسمت است و تولید آن از ۳ اوت در اسپانیا آغاز خواهد شد. میگل آنخل سیلوستره (Miguel Ángel Silvestre) و پاتریک کریادو (Patrick Criado) در این فصل به گروه بازیگران می‌پیوندند.

اورسلا کوبرو (Úrsula Coberó)، آلوارو مورته (Álvaro Morte)، ایتزیا ایتونو (Itziar Ituño)، پدرو آلونسو (Pedro Alonso)، میگل هران (Miguel Herrán)، جیمی لورنته (Jaime Lorente)، دارکو پریچ (Darko Peric)، فرناندو کایو (Fernando Cayo)، نجوا نیمری (Najwa Nimri) و خوزه مانوئل پوگا (José Manuel Poga) بازیگران اصلی این سریال هستند.

پینا درباره به پایان بردن داستان سریال گفته است:

ما تقریبا یکسال به این فکر کردیم که چطور گروه رو متلاشی کنیم. اینکه چطور پروفسور رو به دردسر بندازیم؟ چطور شرایطی رو فراهم کنیم که برای بسیاری از شخصیت‌ها برگشت‌ناپذیره. نتیجه این کار فصل پنجم La Casa de Papel هست. جنگ به بالاترین و شدیدترین نقطه خودش رسیده، اما در عین حال حماسی‌ترین و هیجان‌انگیزترین فصل هم هست.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.