کوین اسمیت سریال انیمیشنی The Green Hornet را خواهد ساخت

1 August 2020 - 00:00

کوین اسمیت (Kevin Smith) با همکاری کمپانی WildBrain بر روی ساخت مجموعه‌ی انیمیشنی تازه‌ای از The Green Hornet که از فرانچایزهای ابرقهرمانی کلاسیک است، کار خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اسمیت برای مدت طولانی از طرفداران Green Hornet بوده است. در سال ۲۰۰۴ او برای نوشتن فیلم‌نامه‌ای برای این شخصیت توسط کمپانی Miramax استخدام شد. آن پروژه هیچ‌وقت بر روی پرده‌ی سینما نرفت. بعدها فیلمی در سال ۲۰۱۱ با نویسندگی و درخشش سث روگن (Seth Rogen) از روی این شخصیت ساخته شد که مایکل گاندری (Michael Gondry) آن را کارگردانی کرد.

با این حال، اسمیت فیلم‌نامه‌ای که نوشته بود را درون مجموعه کتاب‌های مصور این شخصیت استفاده کرد. او چهار شماره‌ی اول آرک داستانی آن سری را نوشت که توسط شرکت Dynamite Entertainment در سال ۲۰۱۰ به چاپ رسید.

اسمیت و WildBrain درحال‌توسعه‌ی سریال انیمیشنی تازه‌ای هستند که مخاطبان هدفش خانواده‌ها هستند. این سریال در زمان معاصر رخ می‌دهد و بازسازی ماجراهای گرین هورنت و کاتو است که این بار پسر گرین هورنت اصلی و دختر کاتوی اصلی در قامت هویت‌های مخفی پدرشان به‌عنوان همکار با جرم و جنایت‌های شهر سِنچری مبارزه می‌کنند. در این سریال همچنین خودروی فوق مجهز گرینت هورنت یعنی زیبای سیاه نیز حضور خواهد داشت.

WildBrain که صاحب‌امتیاز مجموعه‌های کلاسیکی شامل Peanuts و Inspector Gadget است، به همراه اسمیت این پروژه را برای شبکه‌های رادیو و تلویزیونی و استریمی خواهند ساخت.

The Green Hornet در ابتدا یک سریال رادیویی خلق‌شده توسط جورج ترندل (George W. Trendle) در دهه ۳۰ میلادی بود که داستان بریت رید، صاحب انتشارات و روزنامه‌ی The Daily Sentinel را روایت می‌کرد. در روزها، رید ناظر گزارش‌های بی‌عدالتی و جرائم چاپ‌شده در روزنامه‌اش و در شب‌ها زننده‌ی نقاب سبزی بر صورتش بود که به همراه دستیارش کاتو با سرکرده‌های خلاف‌کارها و شرورهای شهرش مبارزه می‌کرد.

در سال ۱۹۶۶ سریال تلویزیونی کلاسیکی بر اساس این شخصیت ساخته‌شده که در آن اسطوره‌ی هنرهای رزمی یعنی بروس لی (Bruce Lee) نقش کاتو را ایفا می‌کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.