تریلر فیلم Misbehaviour درباره مراسم دوشیزه دنیا منتشر شد

31 July 2020 - 22:30

اولین تریلر فیلم Misbehaviour «بدرفتاری» منتشر شد. این فیلم داستان جنبش آزادی زنان در اعتراض به رقابت دوشیزه دنیا در سال ۱۹۷۰ به منظور مقابله با سوءاستفاده و بدرفتاری با زنان را بررسی می‌کند. این فیلم همچنین داستان دوشیزه گرانادا، اولین زن سیاهپوست که به عنوان دوشیزه دنیا شناخته شده را دنبال می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

برای مشاهده تریلر اینجا کلیک کنید.

در سال ۱۹۷۰، مراسم دوشیزه دنیا در لندن برگزار شد، و باب هوپ افسانه کمدی آمریکایی میزبانی آن را برعهده داشت. در آن زمان، مراسم دوشیزه دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده، پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی دنیا بود. جنبش آزادی زنان با این ادعا که این رقابت باعث بدرفتاری با زنان شده، به این مراسم حمله کرده و پخش زنده مراسم را مختل کردند. اما وقتی برنامه ادامه پیدا کرد، نتیجه رقابت باعث جنجال بیشتری شد: برنده این مراسم دختر موردعلاقه سوئدی نبود، بلکه دوشیزه گرانادا به عنوان اولین زن سیاهپوست برنده این مسابقات شد.

کیرا نایتلی (Keira Knightley)، گوگو امبتا را (Gugu Mbatha-Raw)، جسی باکلی (Jessie Buckley)، کیلی هاوس (Keeley Hawes)، فیلیس لوگان (Phyllis Logan)، لزلی منویل (Lesley Manville)، ریس ایفانز (Rhys Ifans) و گرگ کینیر (Greg Kinnear) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Misbehaviour در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) در سینماهای خاص و به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.