سریال The Last of Us داستان بازی را گسترش خواهد داد

31 July 2020 - 23:00

کریگ میزین (Craig Mazin)، سازنده سریال موفق Chernobyl «چرنوبیل»، در یک مصاحبه جدید با شبکه رادیویی بی‌بی‌سی ۵ لایو، در مورد سریال اقتباسی The Last of Us «آخرین بازمانده از ما» محصول HBO صحبت کرده و روند دقیق توسعه این سریال براساس این فرنچایز بازی ویدیویی محبوب را آشکار کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

میزین، که نویسنده و تهیه‌کننده این سریال است، به طرفداران اطمینان داده که اصلا نگران نباشند چون توسعه سریال به دست افراد ماهری سپرده شده است. میزین گفته او و سازنده بازی نیل دراکمن (Neil Druckmann) قصد دارند داستان اصلی بازی را گسترش داده و تقویت کنند، و نمی‌خواهند تغییراتی در داستان ایجاد کنند که اتفاقات گذشته را بی‌اثر کند. میزین در این باره توضیح داده است:

به نظرم طرفداران هر چیزی نگران این هستن که وقتی مالکیت اثری به فرد دیگری داده میشه، اون افراد واقعا اون اثر رو درک نمی‌کنن و یا میخوان اون رو تغییر بدن. من در این مورد خاص، این سریال رو با همکاری کسی می‌سازم که بازی اصلی رو ساخته و تغییراتی که در اون اعمال می‌کنیم به منظور گسترش یا تقویت داستان خواهد بود و قصد نداریم قسمتی از داستان اصلی رو بی‌اثر کنیم.

او همچنین درباره هیجان خودش برای این پروژه گفته است:

ما در حال خلق اثر جدیدی هستیم و در عین حال چیزی که قبلا ساخته شده رو با فرمت متفاوتی ارائه خواهیم کرد. این رویاییه که برای من به حقیقت تبدیل شده. من کمی استرس دارم، چون خیلی از احساسات مرتبط با این بازی نسبتا شدید هستن. فکر کنم احتمالا مدتی توی پناهگاه مخفی بمونم، چون نمیشه همه رو خوشحال کرد!

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.