اسپین‌آف باب اسفنجی به CBS All Access منتقل شد

1 August 2020 - 09:00

بیش از یک سال از زمان سفارش ساخت مجموعه‌ی اسپین‌آف از سریال (باب اسفنجی شلوار مکعبی) «SpongeBob SquarePants» توسط کمپانی Nickelodeon یعنی (کمپ کورال) «Kamp Koral» که حول نسخه‌ی ۱۰ ساله‌ی باب اسفنجی شلوار مکعبی جریان دارد، می‌گذرد. در ابتدا انتظار می‌رفت که این مجموعه‌ی انیمیشنی از شبکه‌ی Nickelodeon پخش شود اما اکنون به گزارش Deadline، این عنوان در سال ۲۰۲۱ از CBS All Access پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اعلامیه پس از همکاری سرویس استریمی مذکور با Paramount Animation برای پخش دیجیتالی فیلم (فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار) «The SpongeBob Movie: Sponge on the Run» در آمریکا صورت گرفته است.

در Kamp Koral، باب اسفنجی ۱۰ ساله و دوستانش تابستان را در کمپ آتشی ساخته‌شده زیرآب می‌گذرانند. کمپی که شامل شکار عروس دریایی، شنا در دریاچه‌های حال به همزن و دیوانه‌وارترین اردوها در جنگل کتانجک می‌شود. در این مجموعه همچنین صداپیشگان سریال اصلی یعنی مارک سکارلی (Marc Ceccarelli) و وینسنت والر (Vincent Waller) به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور خواهند داشت.

۱۳ قسمت این عنوان انیمیشنی انشعابی نیز بخشی از برنامه‌های نیکلودئون که به‌زودی بر روی CBS All Access در دسترس خواهند بود، هستند. برنامه‌هایی که شامل (آواتار: آخرین بادافزار) «Avatar: Last Airbender»، (افسانه‌ی کورا) «Legend of Korra»، (راگرتز) «Rugrats»، (دنی فانتوم) «Danny Phantom»، (سم و کت) «Sam & Cat» و تمام فصل‌های قبلی SpongeBob SquarePants هستند.

از روز ۱۷ ژوئیه سال ۱۹۹۹ که باب اسفنجی شلوار مکعبی به پخش رسید، به‌عنوان بهترین مجموعه‌ی انیمیشنی کودکان در تلویزیون طی ۱۷ سال گذشته سلطنت کرده است و در همین حین دنیایی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، عبارت‌هایی گیرا در فرهنگ‌عامه، میم‌ها، فیلم‌های سینمایی، تولیدات مصرفی، نمایشی موزیکال در برادوی که برنده‌ی یک جایزه‌ی تونی شده و یک پایگاه طرفداری جهانی را ارائه کرده است.

باب اسفنجی شلوار مکعبی بزرگ‌ترین دارایی تاریخ Viacom International Media Networks است. این مجموعه در بیش از ۲۰۸ کشور و سرزمین دیده‌شده، به بیش از ۵۵ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه‌شده و در هر فصل به‌طور میانگین جمعاً ۱۰۰ میلیون بیننده داشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.