مایکل شنون به سریال کوتاه شبکه‌ی Hulu پیوست

3 August 2020 - 19:00

مایکل شنون (Michael Shannon) نقشی اصلی را مقابل نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در سریال کوتاه Nine Perfect Strangers محصول Hulu ایفا خواهد کرد. این اثر بر اساس آخرین کتاب نویسنده‌ی Big Little Lies، لیان موریارتی (Liane Moriarty) توسط دیوید کلی (David E. Kelley)، برونا پاپاندریا (Bruna Papandrea) از Made Up Stories، کیدمن از Blossom Films و Endeavor Content تولید خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال توسط کیلی، جان هنری باترورث (John Henry Butterworth) و سامانت استراوس (Samantha Strauss) نوشته‌شده و کلی و بارتورث شورانرهای آن هستند. Nine Perfect Strangers در یک درمانگاه سلامتی جریان دارد که به نه شهروند پریشان شهر وعده‌ی بهبود و تغییر را می‌دهد و تلاش می‌کند تا زندگی آن‌ها را در مسیر بهتری قرار دهد. ماشا (با بازی کیدمن) مدیر این درمانگاه است که به مدت ده روز بر این فرآیند نظارت می‌کند؛ او زنی است که مأموریت دارد تا نیروی تازه‌ای به جسم و ذهن آن‌ها بدهد.

شنون نقش ناپلئون، یکی از این نه فرد کاملاً غریبه را ایفا خواهد کرد. در کتاب‌ها، هدر با بازی اشر کدی (Asher Keddie) و ناپلئون زوجی مزدوج هستند که پسران دوقلوی خود را ازدست‌داده‌اند.

علاوه بر کیدمن، مک‌کارتی و کدی، شنون به جمع بازیگرانی شامل منی جاسینتو (Manny Jacinto)، تیفانی بون (Tiffany Boone)، لوک ایوانز (Luke Evans)، ملوین گرگ (Melvin Gregg)، گریس ون پتن (Grace Van Patten) و سامارا ویوینگ (Samara Weaving) پیوسته است.

برونا پاپاندریا، استیو هوتنسکی (Steve Hutensky) و جودی مترسون (Jodi Matterson) برای Made Up Stories، کیدمن و پر ساری برای Blossom Films، لیان موریارتی، کلی، جان هنری باترورث و مک‌کارتی تهیه‌کنندگان اجرایی Nine Perfect Strangers هستند. انتظار می‌رود تا این سریال در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

نامزد اسکار، گلدن گلوب و تونی، شنون اخیراً در فیلم معمای قتلی ریان جانسن (Rian Johnson) یعنی Knives Out به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.