ایمی آدامز به اقتباس Nightbitch پیوست

3 August 2020 - 18:30

در رقابتی مزایده‌ای، Annapurna Pictures حقوق فیلم پیشِ روی ریچل یودر (Rachel Yoder) که اقتباسی از رمان Nightbitch با بازی ایمی آدامز (Amy Adams) است، را به‌دست آورد. یودر فیلم‌نامه‌ی این اثر را نوشته و آن را در کنار مگان الیسون (Megan Ellison)، سو نیگل (Sue Naegle) و سمی شر (Sammy Scher) برای Annapurna تهیه‌کنندگی اجرایی می‌کند. آدامز و استیسی اونیل (Stacy O’Neil) تحت نام کمپانی‌شان Bond Group Entertainment تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان Nightbitch با سبک کمدی تاریک، مادر بودن را کاوش می‌کند؛ زنی که سابقاً هنرمند بوده است پس از متولد شدن پسرش مجبور به خانه‌نشینی و سپس نگران تبدیل‌شدن خودش به یک سگ می‌شود.

این اقتباس پنجمین همکاری Annapurna Pictures و آدامز که پیش‌تر در فیلم‌های (مرشد) «The Master»، (حقه‌بازی آمریکایی) «American Hustle»، (او) «Her» و (مشاور) «Vice» همکاری کرده بودند را رقم خواهد زد.

کتاب یودر توسط انتشارات Doubleday در تابستان ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. آدامز در فیلم‌های پیشِ روی ران هاوارد (Ron Howard) که اقتباسی از کتاب Hillbilly Elegy است و The Woman in the Window به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) نیز حضور خواهد داشت.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.