تونی ریوولوری در نقش فلش تامپسون به مرد عنکبوتی ۳ باز می‌گردد

1 August 2020 - 21:30

به گزارش سایت خبری ددلاین، تونی ریوولوری (Tony Revolori) ستاره فیلم  Grand Budapest Hotel به Spider-Man 3 محصول سونی و مارول باز می‌گردد. گرچه این خبر خیلی مهمی نیست، اما تایید چنین خبرهایی همیشه جالب است خصوصا اینکه بدانیم ریوولوری یکی از بهترین بخش‌های این سری جدید مرد عنکبوتی باقی می‌ماند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی به این مجموعه بازگشته و باید منتظر ماند و دید او این‌بار باید با کدام تبهکار مبارزه کند. گرچه با توجه به پایان Far From Home هر کدام از مخالفینش مشتاق مبارزه هستند. سری سوم مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی با بازگشت زندیا (Zendaya) در نقش ام جی ساخته می‌شود. مرد عنکبوتی با بازی هالند قرار است در فیلم دیگری از مارول استودیوز حضور داشته باشد.

سری سوم این مجموعه با درخشش تام هالند دیرتر راهی سینماها می‌شود چون سونی اکران آن را یک ماه عقب انداخته است. این فیلم قرار بود ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ اکران شود، سپس به ۵ نوامبر و حالا به ۱۷ دسامبر موکول شد.

سونی در کنار مرد عنکبوتی، دنباله ونوم با بازی تام هاردی (Tom Hardy) و کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) و همین طور فیلم Morbius با بازی جرد لتو (Jared Leto) و فیلم Kraven the Hunter و اسپین آف Silver Sable and Black Cat را در دست اکران دارد. اینکه این فیلم‌ها با مارول و تام هالند تعامل دارند چیزی است که باید منتظر ماند و دید.

ریوولوری در سریال تلویزیونی Servant و کمدی جدید The French Dispatch ساخته وس اندرسون (Wes Anderson) دیده می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.