اولین تصاویر فیلم The Devil All the Time منتشر شدند

3 August 2020 - 23:00

اولین تصاویر فیلم درام The Devil All the Time محصول نتفلیکس منتشر شدند، که بین آن‌ها تام هالند (Tom Holland) با نگاه خیره‌اش توجه ما را به خودش جلب می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فقط چند تصویر از فیلم The Devil All the Time منتشر شده تا گوشه‌ای از این داستان گسترده با حضور تام هالند در مرکزش را به تصویر بکشد. ستاره Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه»، در اینجا نقش آروین راسل را بازی می‌کند، مرد جوانی که بار مشکلات خانوادگی را تحمل می‌کند و با فراز و نشیب‌های اواسط قرن بیستم کنار می‌آید. آنتونیو کامپوس (Antonio Campos) نویسنده و کارگردان این فیلم، داستان را پیرامون این پستی و بلندی‌ها قرار داده است. او گفته The Devil All the Time داستانی چند رشته‌ای بین پایان جنگ جهانی دوم و آغاز حضور آمریکا در ویتنام است که حین آن زندگی چند نفر تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش راسل تیگاردین، جیسون کلارک (Jason Clarke) و رایلی کیو (Riley Keough) در نقش کارل و سندی هندرسون و بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgård) در نقش ویلارد راسل پدر آروین دیگر بازیگران این فیلم هستند.

علاوه بر بازیگران مطرحی که ذکر شد، سباستین استن (Sebastian Stan)، مایا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska)، هری ملینگ (Harry Melling)، الیزا اسکنلن (Eliza Scanlen) و هیلی بنت (Haley Bennett) هم در این فیلم حضور دارند.

فیلم The Devil All the Time در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.