فیلم The King’s Man داستان Kingsman 3 را زمینه‌سازی می‌کند

3 August 2020 - 23:30

متیو وان (Matthew Vaughn) نویسنده و کارگردان The King’s Man «مرد پادشاه» تایید کرده این پیش‌درآمد فضا را برای Kingsman 3 «کینگزمن ۳» آماده می‌کند. این فرنچایز براساس سری کامیک بوکی نوشته مارک میلار و دیو گیبنز ساخته شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فرنچایز کارش را در سال ۲۰۱۵ با The Secret Service «سرویس مخفی» آغاز کرد که مورد توجه مخاطبان و منتقدین قرار گرفت. این فیلم در باکس آفیس به فروش کلی ۴۱۴.۳ میلیون دلاری دست یافت. دنباله آن فیلم با نام The Golden Circle «حلقه طلایی» سال ۲۰۱۷ اکران شد و به همان اندازه مورد استقبال قرار نگرفت. با این وجود، این فرنچایز همچنان ادامه خواهد داشت و فعلا ساخت فیلم بدون نام Kingsman 3 تایید شده است.

اما قبل از آن، دنیای Kingsman در زمان به عقب برمی‌گردد. The King’s Man به عنوان یک داستان اریجین برای این سازمان جاسوسی عمل خواهد کرد و حین جنگ جهانی اول جریان دارد. رالف فاینس (Ralph Fiennes)، هریس دیکینسون (Harris Dickinson)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، جایمون هانسو (Djimon Hounsou)، تام هالندر (Tom Hollander)، دنیل برول (Daniel Brühl)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، متیو گود (Matthew Goode) و چارلز دنس (Charles Dance) بازیگران اصلی این فیلم هستند.

وان به تازگی طی یک مصاحبه درباره The King’s Man گفته است:

ما برای اتفاقاتی که قراره توی Kingsman 3 بیفته زمینه‌سازی می‌کنیم. این فیلم خیلی با دوتا فیلم قبلی متفاوت خواهد بود.

فیلم The King’s Man در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.