تولید فیلم شنگ-چی از سر گرفته شد

4 August 2020 - 09:30

درحالی‌که تولید Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings ازسر گرفته‌شده است، ویدیویی تازه از سر صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم پیشِ روی مارول در استرالیا به کارگردانی دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) توسط ایستگاه استرالیایی ۷News در فضای مجازی منتشرشده است. این ویدیو تصویری کلی از یکی از بزرگ‌ترین صحنه‌های فیلم که به نظر می‌رسد بازسازی مکانی در چین است را به ما نشان می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شنگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه با بازیگر کانادایی خود سیمو لئو (Simu Liu) در نقش اصلی، اولین فیلم مارول استودیو با محوریت یک ابرقهرمان آسیایی است. بازیگر برنده‌ی گولدن گلوب آکوافینا (Awkwafina) به همراه ستاره‌ی مشهور هنگ‌کنگی تونی لیانگ (Tony Leung) که ایفاگر نقش ماندارین خواهد بود دیگر بازیگران این عنوان هستند. میشل یئو (Michelle Yeoh) اخیراً در حال مذاکره برای ایفای نقش شخصیتی جدید در این فیلم دنیای سینمایی مارول بود. او پیش‌تر در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به ایفای نقش پرداخته بود.

دیو کالاهام (Dave Callaham) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته است و دستین دنیل کرتون آن را کارگردانی می‌کند. هدف مارول ارائه‌ی فیلمی است که توسط فیلم‌سازان آسیایی و آسیایی آمریکایی ساخته‌شده باشد و زمینه‌های آسیایی و آسیایی آمریکایی را با یکدیگر مخلوط کند.

فیلم‌برداری از اوایل امسال در استرالیا آغازشده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌طور موقت متوقف شد و تاریخ اکران فیلم که در ابتدا فوریه ۲۰۲۱ در نظر گرفته‌شده بود به هفتم مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) موکول شد.

شنگ-چی که بانام استاد کونگ‌فو نیز شناخته می‌شود، در شماره‌ی ۱۵ کامیک Special Marvel Edition در سال ۱۹۷۳ معرفی شد. او قابلیت‌های زیادی ازجمله تولید تعداد بی‌شماری کپی از خودش را دارد. Special Marvel Edition بعدها به The Hands of Shang-Chi: Master of Kung Fu تغییر نام پیدا کرد. این شخصیت در عناوین Marvel Team-Up و Marvel Two-in-One نیز حضورداشته است. او همچنین یکی از اعضای The Avengers و Heroes for Hire بوده و در کنار Daughters of the Dragon نیز حضورداشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.