صحبت‌های موفات درباره‌ی حضور پیتر کاپالدی در فصل‌های آینده سریال دکتر هو

2 August 2016 - 23:00

به طرفداران سریال Doctor Who «دکتر هو»  اطلاع داده شده بود که استیون موفات (Steven Moffat) این مجموعه را در سال ۲۰۱۷ ترک خواهد کرد. در پی انتشار خبر جدایی موفات ناگزیر همین سؤال به پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) و زمان جایگزینی او با بازیگری جدید برمی گردد. تا به حال پیشنهادات مبهمی در این رابطه شنیده شده اما طبق گفته‌های موفات «من هیچ دلیلی برای به پایان رساندن شخصیت دکتر ندارم». با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت Den of Geek آخرین نظرات موفات در شماره‌ی اخیر مجله دکتر هو را منتشر کرده است که در آن موفات گفته خروج او از تیم سازندگان سریال پس از اتمام فصل دهم تاثیری بر کاپالدی و زمان جدایی او ندارد. وی در مجله اظهار داشت «من هیچ دلیلی برای به پایان رساندن شخصیت دکتر ندارم» و اضافه کرد «پیتر به نقشش علاقه‌ی زیادی دارد و امیدوارم برای مدت مدیدی این علاقه پابرجا بماند»

علاوه بر این، موفات اشاره کرد سازنده‌ی قبلی سریال راسل تی دیویس از فرصت حضورش در آخرین قسمت‌ها استفاده کرد و تعدادی زیادی از همراهان و ستارگان این مجموعه را بازگرداند، با این حال پایان فصل دهم در این حد و اندازه برای او جذابیت نخواهد داشت:

«جدایی سازنده معنایی برای بیننده‌ها نداره. بیشتر بیننده‌های سریال اصلا نمی‌دونند که من وجود دارم و من اگه بخوام باهاشون خداحافظی کنم حتی متوجه نمیشن که چه خبره؛ اوه که مایه‌ی چه شرمساری بشه. بنابراین امکان نداره که اجازه بدم جداییم روی سریال اثر بذاره. من فقط میخوام کارمو به خوبی انجام بدم و بعد پروژه رو به کریس محول کنم»

علاوه بر احتمال بازگشت میشل گمز (Michelle Gomez) در نقش میسی و مت لوکاس (Matt Lucas) در نقش ناردول، در فصل دهم شاهد حضور کوتاهی از بازیگر Jekyll & Hyde «جکیل و هاید»؛ استفانی هیام (Stephanie Hyam)، خواهیم بود. پرل مکی(Pearl Mackie) هم به جمع بازیگران سریال پیوسته و قرار‌ است در نقش همراه جدید دکتر هو؛ بیل، به ایفای نقش بپردازد و این در حالیست که پیتر کاپالدی از احتمال بازگشت کلارا خبر داده است.

کاپالدی نیز علی‌رغم دعوت به عمل آمدن از او برای بازگشت به سریال پس از جدایی استیون موفات در بهار سال آینده، هنوز قراردادش را برای فصل یازدهم تمدید نکرده است. پس از جدایی موفات، کریس چیبنال(Chris Chibnall) جای او را به عنوان نویسنده‌ی اصلی و تولیدکننده سریال دکتر هو خواهد گرفت.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.